Annons:
Etikett13-om-forumet-misshandel-ifokus-nätverket
Läst 1476 ggr
Calcifer
1/30/14, 3:15 AM

Tystnad från sajtvärden.

Hej, ni kanske märkt att det varit lite tyst från min sida senaste tiden. Jag har en del artiklar som väntar på att bli färdigställda och publicerade men tyvärr är det mitt privatliv som ställer till det. En av mina äldre släktingar ligger för döden och hade frågat efter mig då hon vill säga hej då till alla oss barn. Tyvärr bor jag ju i Japan och har inte möjlighet att åka hem, så är lite knäckt pga det. Kämpar på med skolan och att orka fungera som vanligt så iFokus har fått hamna lite längre ner på prioriteringslistan. Hoppas ni kan ha överseende med detta tills jag mår bättre.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
vallhund
1/30/14, 3:35 AM
#1

🤗

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Calcifer
1/30/14, 3:38 AM
#2

Tack, uppskattar det.

Det jobbigaste är att hon ska ha blivit riktigt ledsen när hon hörde att jag är i Japan, eftersom hon då förstod själv att jag inte skulle kunna komma. Jag har inte träffat henne på flera år, för man tänker alldeles för ofta "jag har ju tid sen, nästa gång". Till slut finns ingen mer tid.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Skörbjugg]
1/30/14, 3:51 AM
#3

Känner med dig och förstår att du har det tungt. Har nyligen själv haft en släkting som gått bort (dock väldigt oväntat)… Kram (Är ej medlem på sajten, men ville ändå skriva till dig.)

Calcifer
1/30/14, 3:52 AM
#4

#3 Tack, och kram tillbaka, alltid tufft att förlora någon.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Adlit
5/13/14, 12:59 AM
#5

hur kan man ta bort sitt inlägg? visst gör ni det? :) I så fall undrar jag om man kan gå hjälp med det?

Kram

Cireea
5/13/14, 6:56 PM
#6

#5 Jag kan hjälpa dig :) Vilket inlägg behöver du raderat?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
vallhund
5/14/14, 2:30 AM
#7

Inlägget har allmänintresse o som sådant bör det inte tas bort, däremot går det ju att avidentifiera om TS vill det.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Calcifer
5/14/14, 12:39 PM
#8

#7 Det blir en bedömningsfråga angående varför inlägget vill tas bort. Användaren får gärna PM:a mig och förklara, så ska jag genast fatta beslut om borttagning eller att göra det anonymt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
6/14/14, 3:34 PM
#9

Hej jag lägger in en uppdatering här. Jag är deprimerad och lider av panik ångest. Äter medicin för det och har blivit sjukskriven från mina studier i Japan och ska återvända till Sverige 1:a juli. Tills det att jag fått upp energin kommer det tyvärr fortsätta vara lite smått tyst från mig även om jag ska försöka vara mer aktiv.

Vill tillägga dock att jag är superlycklig på samma gång för jag och mitt ex (som jag känt i sex år) har blivit tillsammans igen och jag flyttar till England till hösten då kommer det bli lättare med tidsskillnaden också.

Tack för förståelse för min situation. Nu blir det ju fullt upp med att packa, sortera, slänga, skicka och städa.

Mvh Sajtvärden.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

vallhund
6/15/14, 5:59 AM
#10

Kramas

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Calcifer
6/15/14, 6:10 AM
#11

Tack. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: