Annons:
Etikett12-musik-boktips-humor
Läst 1189 ggr
[letter]
1/26/14, 2:31 AM

Street Fighter Tribute Album - Zangief Theme

😎🏆 Avkopplande musik som jag lyssnar på on någon vill lyssna? 😃!

Annons:
[letter]
1/26/14, 2:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Man kan hitta honom i Disney-Filmen Röjar Ralf 😃!

[letter]
1/26/14, 8:40 PM
#2

😂!!!

vallhund
1/27/14, 6:36 AM
#4

Vad vill du diskutera?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[letter]
1/27/14, 6:37 AM
#5

#4 Jag vill med det här inlägget bara roa folk 🙂

Calcifer
1/27/14, 6:44 AM
#6

#5 Jag förstår det, men tanken med sajten är att vi ska stötta varandra och diskutera det vi gått igenom. Komma med råd, tankar, motivering, stöd, osv. Eller diskutera lagar, riktlinjer, och annat som hör till ämnet misshandel. Om du vill roa människor tror jag det kan vara en bra idé att skriva t:ex i första inlägget "hej, en tråd för OT prat, där vi kan posta roliga videos eller bilder för att muntra upp varandra om vi har en dålig dag" t:ex. Det hela handlar om hur du väljer att lägga upp det. Att posta en rad olika videos och bilder som inte har något med ämnet att göra i flertalet trådar utan någon som helst motivation bakom det gör att folk uppfattar det som spam och det blir rörigt på förstasidan.

Det ser inte heller välkomnande ut för de som kanske hittar sajten just för att de går igenom något mycket tungt och svårt just nu och behöver råd och stöd.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[letter]
1/27/14, 6:50 AM
#7

#5 ok, men de inlägg som du låter vara kvar?, är de fortfarande ok, eller verkar de inte så bra, jag kan gärna acceptera att du tar bort de.

skriv vilkade är bara 🙂

Upp till toppen
Annons: