Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1441 ggr
[letter]
1/26/14, 1:19 AM

Känslan som driver en mot att vilja misshandla.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Som ungdom under min uppväxt tänkte jag så här!

😈💣!!!"Jag kan känna det i mina händer, om hur jag vill misshandla de som har varit dumma mot mig under min uppväxt, Jag är rent medveten över dess konsekvenser och att det aldrig skulle löna sig i det sammanhang jag har med andra människor och mig själv i mitt liv. trotts det är känslan så olidlig, det känns som jag skulle vilja ta ett baseball-racket och klippa till ens huvud som har haft makt över mig i 3-4 år under min uppväxt, mins hans fula patetiska ansikte"  😕🤦‍♂️

Tack vare internet, socialtjänsten och med mycket goda nära och kära människor känner jag mig mycket lugn idag 😃!!!! jag mår  toppen bra, lever lyckligt! 😂!😎🌺

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Calcifer
1/27/14, 1:59 AM
#5

Lägger härmed in en varning angående inlägg och OT snack och spam. Det är trevligt att du vill delta i vår sajt och väcka liv i den men det är inte okej att spamma med samma länk i flertalet trådar, och inte heller att spamma en tråd med bilder och videos som inte är relevanta. Detsamma gäller trådar som inte är relevanta för forumet. 

Vill du posta trådar med inlägg/videos bör det ändå finnas en text som stöttar det. Dvs vill du lägga in en video är det okej om du kan med en text motivera varför videon är relevant till diskussionen. Annars ber jag dig att inte posta videos, t:ex.

Mvh sajtvärden.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[letter]
1/27/14, 2:01 AM
#6

ok, jag menar inget om att spamma människor. Tack för informationen, vet inget om vad spam är?🤔

Annons:
[letter]
1/27/14, 3:06 AM
#7

#5 ärligt jag menar ingen här på iFokus illa, jag försöker bara dela mina erfarenheter men att hjälpa andra på nätet. 😇

Tackar så mycket för er ödmjukhet, och jag nöjer mig med det som jag har lagt upp och får vara kvar.

Önskar alla här på iFokus det bra 🌺 och jag ber så mycket om ursäkt om några känner sig kränkta.

MVH 👍✉️

Upp till toppen
Annons: