Annons:
Etikett09-män-som-har-blivit-eller-är-misshandlade
Läst 1551 ggr
[letter]
2014-01-25 20:51

Thomas Bruso? "Epic Beard Man"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej?

Jag har sätt mycket om "Epic Beard Man på nätet" han är mycket känd för att ha misshandlat en annan man på en buss. Han har hylrats som hjälte och varit sed som rasist i världen?

Jag undrar om hur människor här på Misshadel i Fokus tycker det han gjorde var rätt eller fel med att misshandla någon annan?

🤦‍♂️🤔?

Annons:
[letter]
2014-01-25 21:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Han blev verkligen hyllrad som hjälte? 🏆 även om han inte ville det 🤦‍♂️

[letter]
2014-01-25 21:34
#2

Jag jag tycker att det han gjorden var av rent självförsvar för att Mikeal började slå honom i ansiktet tre gånger, men att han kunde ha utsätt sig för fara på grund av att folk kan tro vad som helst.

🤔☝️

Calcifer
2014-01-25 22:05
#3

Jag har ingen aning om vem denna person är eller vad han gjort.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[letter]
2014-01-25 22:13
#4

#3 ok, man kan kolla honom genom internet, särskilt på YouTube 🤔

[letter]
2014-01-25 22:17
#5

#3 går det bra av att lägga upp en film om detta på tråden?

Annons:
AnnaMariaK
2014-01-27 21:15
#7

letter

Kan du inte skapa en egen sajt i stället? Jag känner mig störd av dina inlägg, de väcker mycket obehag.

På den här sidan ska man stödja människor som är i nöd och som har blivit mycket illa hanterade och få råd och hjälp.

Ingen har lust att slåss! Gå någon annanstans med dina inlägg är du snäll, please!

[letter]
2014-01-27 21:16
#8

#7 ska göra det, ska gå någon annanstans 😐

Det är lugnt 🤔 oroa er inte!

Denna kommentar har tagits bort.
Calcifer
2014-01-28 07:37
#10

#7 Jag förstår ditt inlägg, och detta har nämnts för TS och denne har blivit ombedda att tänka sig för innan de postar. Naturligtvis är alla välkomna här inne, både att delta i diskussioner som redan finns och att skapa nya. Men det är viktigt att man tänker sig för när man startar nya diskussioner eller skriver nya inlägg, då detta är ett tungt ämne och man tyvärr kan såra utan att mena det. 

Nu fortsätter vi på nya kula allihopa, och tar hand om varandra.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: