Annons:
Etikett13-om-forumet-misshandel-ifokus-nätverket
Läst 1511 ggr
Calcifer
2013-11-09 15:24

Ny sajtvärd!

Hej alla medlemmar på misshandel.ifokus!

Jag har nu fått grönt ljus av grabbarna bakom iFokus att ta över som ny Sajtvärd för denna väldigt viktiga sajt! Det betyder att under de kommande dagarna kan det komma att ske en hel del förändringar men jag lovar att jag kommer tala om för er precis vad som sker. Dels kommer jag se över alla trådar och regler, och dels ska jag påbörja arbetet med att se vilka Medarbetare som fortfarande är aktiva och vilka som inte längre har möjlighet att stå kvar i sin position. Därefter kan det hända att jag kommer söka nya Medarbetare, men vi får se vad som händer där.

Då jag nyss fått ta över tyglarna kan det hända att det finns trådar/inlägg som bryter mot reglerna men som jag inte sett och ni är varmt välkomna att skicka PM med länkar om så är fallet. Jag ska som sagt gå igenom trådar/inlägg själv, men jag kan såklart missa något.

Har ni några åsikter/tankar kring reglerna eller hur sajten ser ut är ni välkomna att komma med förslag också, såklart.

Nu tar vi tag i sajten tillsammans, hörni!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
monstermash
2013-11-09 22:16
#1

Jättekul med ny Sajtvärd, det behövs :)

Calcifer
2013-11-09 22:17
#2

Jag hoppas vi ska kunna få lite liv i sajten igen. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Searchingmoonwolf
2013-11-10 19:28
#3

Välkommen Bellatrix! Allt och alla har sin plats och tid. ❤️

Calcifer
2013-12-12 02:48
#4

Slänger in att jag har slutprov idag och imorgon i min japanskakurs och två dagar nästa veckan uppbokade i skolan men sen är jag ledig fram till 8:e januari. Under den tiden ska jag försöka göra ett ordentligt ryck med nya artiklar, diskussioner och omröstningar.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: