Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1435 ggr
Djurälskaren87
2013-10-22 15:19

misshandlad

hej. har någon är innte blivit fysiskt misshandlad? vill ni dela med er isåfall? ibland kan de vara skönt att skriva av sig.

Lång text!!

Det var sommaren 2008, jag hade träffat en kille på nätet. Allt kändes bra till en början men jag kände i magen att något inte stämde riktigt. Vi träffades i ca två månader sedan ville jag inte träffa honom längre för jag anade att något inte stämde med honom och han betedde sig väldigt underligt när han drack alkohol och kunde säga saker som: lämnar du mig så vet jag inte vad jag gör osv, väldigt obehagliga ord anser jag när man knappt känner varandra. En månad gick han hörde inte av sig eller något. skönt!

Sedan en kväll ca 2.5 månader efter att vi slutat träffas så träffade jag honom ute på krogen, han gick direkt fram till mig och blev hotfull(jag var där med en annan kille) Han tog mig hårt i armen och jag bad honom släppa den men han lyssnade inte, min systers kille som också var där såg detta och gick fram till denna killen J. Han bad J släppa mig och J knuffade in min syster kille mot väggen och sen vände han sig pötsligt om och gav mig en rak höger så jag föll ihop på dansgolvet,sedan stack han.

Jag blev vädligt chockad och jag gick ut från stället där en polisbil stod och berättade vad som hade hänt och frågade om dom kunde köra hem mig för jag var rädd men de kunde dom inte för dom hade annat att göra. Jag delade taxi med min systers kille och han frågade om han skulle följa mig upp till lägenheten men jag sa att de inte var någon fara. DUMT nog! på väg upp från en trappa i närheten där jag bor ringer J mig och jag skriker och skäller att jag skall anmäla honom och att han är en kvinnomisshandlare. Jag går igenom svalan och skall öppna dörren till porten och där står han, bakom mig. Jag vänder mig om och han matar in två knytnävslag i mitt ansikte Sedan släppar han in mig i svalen och kastar ner mig mot marken och sätter sig gränsle över mig och mina armar och fortsätter slå,jag vänder på ansiktet fram o tillbaka för jag har sån smärta och jag skriker och skriker, han säger att han skall döda mig och han frågar samtidigt hur många jag haft sex med och han bara slår, jag säger att jag älskar hoonm för att få honom att sluta, han stannar då upp men sedan säger han: jag tror dig inte och fortsätter. Han tar strypgrepp och håller för mig mun med andra handen och då just då så kände jag att nu dör jag.

Då kommer en granntjej i bara underkläder inrusade i svalen och ber han sluta och hon slår honom i ryggen så han släpper mig men då går han mot henne och trycker upp henne mot väggen sedan kommer två killar till och då sticker han.

Ambuland och polis är på plats och jag minns knappt något för jag är chockad, min mamma kommer in till mig i ambulansbilen och hennes min när hon fick se mitt ansikte var ingen rolig min. Jag var sönderslagen och min näsa var av. Han skickade ett sms dagen efter och skrev: hej. vad hände? jag älskar dig.

Jag polisanmälde honom såklart och vi hade rättegång maj 2009, han dömdes sex månader i fotboja och 35000 i skadestånd.

Än idag kan jag vara rädd att träffa på honom, han såg mig i somras på ett uteställe och gick fram och sa att han är så ledsen för vad han gjort och jag svarade: de finns ingen ursäkt för de du gjorde och sen gick.

Annons:
[Dogsy]
2013-10-29 09:02
#1

stackars dig låter jätt hemskt

Djurälskaren87
2013-11-05 22:51
#2

1" ja det var en tuff tid men jag har faktiskt inga men efteråt så det känns bra!

ingen annan som vill dela med sig?

Anonym21
2013-11-06 00:46
#3

usch vad du har fått vara med om! Vilken idiot!
Vad bra att du ändå kände på dig att något inte stämde. Hoppas verkligen att du kan gå vidare. Det finns många tjejer som varit i samma situation eller liknande som dig. Men alla vågar inte prata om det. Grymt att du vågade!

Djurälskaren87
2013-11-06 10:13
#4

3# jag vågade inte berätta direkt men jag har ändå varit väldigt öppen om det för jag tycker sådant skal spridas och han finns tyvärr fortfarande på dejtingsidor och är ute och festar och det gör mig arg! VI bor ju i samma stad så lite skräck har jag fortfarande om jag träffar på honom ensam då han inte är glad på mig. men jag vägrar leva som ett offer!

Calcifer
2013-11-10 16:14
#5

Du är jättestark som vågat dela med dig och som faktiskt anmälde!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Searchingmoonwolf
2013-11-10 20:05
#6

Wau, du är jättestark och modig som både vågat dela med dig och vågat anmäla honom! Kram på dig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: