Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 878 ggr
jejjja
2013-03-14 21:08

Hjälp!!!

Hej

 Jag behöver hjälp med den situationen som jag är i nu. Jag och min man håller på att skilja oss och han vill inte men det vill jag för jag orkar inte med honom längre, och har inga känslor för honom. Jag har inta varit snäll mot honom för jag har varit otrogen mot honom för flera år sedan. Och han förlät mig och tog tillbaks mig. Vi har fyra ungar ihop på åldrarna 22,20,17,9. Tre töser och en pojke. Nu är det så att den senaste åren har jag alltid fått höra att jag inte ska hitta på något dumt så fort jag åker eller går någonstans. Och det tar jag så illa vid mig för jag vet att jag gjort ett fel mot honom, men man behöver inte kommentera saker som har hänt flera år tillbaks. Vi skulle vara särbo men känner att jag kommer aldrig att få en lugn stund från honom. Sen jag flyttade så har vi bråkat och han har hotat med att han ska ta livet av sig inför barnen för han kommer inte att klara av att se mig med någon annan om jag skulle träffa någon ny. Och det är jag som ska få leva med om han gör det. Jag står ju på halva huset och det bor han i och jag ska få ta han om det om han tar livet av sig. Och det vill inte jag för det är så dåligt att det inte går att sälja för då för jag nog betala för de skadorna som finns i det, och det  har jag inte råd med för jag är arbetslös och får inte mer än 8000 i månaden. hur ska jag kunna ta mig ut från detta och kunna leva i lugn och ro och sköta om mig själv.

Annons:
spinning lad
2013-03-14 22:55
#1

Han försöker bara ge dig dåligt samvete hela tiden och det är lågt och jäkligt ynkligt att  hota med att ta sitt liv framför era barn..Herregud tänker han på vad han skulle utsätta era barn för, bara för att hämnas på dig..Nä det är nog mest tomma hot (hoppas jag) för att försöka göra dig illa till mods..

Era barn är ju vuxna så jag tycker du ska berätta för dem hur deras pappa försöker att manipulera dig..Han behöver ju vekligen hjälp med sig själv.Vad det gäller huset så tycker jag att du ska fösöka ta hjälp av en advokat för att för att reda upp bodelning mm.Det kostar ioförsäj pengar,men hör med din bank eller försäkringsbolag om kostnadsfri rådgivning,det vet jag andra som fått. Och för guds skull försök att leva ditt eget liv….Lycka till

Upp till toppen
Annons: