Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1088 ggr
ceccie
2/19/13, 6:22 PM

gör jag rätt?

Jag jobbar med en tjej. Som har vart hemma mycket i från jobbet pga sin sambo. Hon har jobbat en vecka av två veckor denna månad. Jag har smsat henne 1-2 gånger i veckan. Bara för att hon ska veta att jag finns där. Hon svarar inte på sms, hon svarar inte när cheferna ringer. Hennes bror tittar in på jobbet och frågar efter henne, hon bor ihop med sitt ex som soc vägrar ge lägenhet. Jag börjar bli orolig för henne. Jag går om kring på jobbet och har ont i magen. Jag vet hur det är att vara i ett dysfunktionellt förhållande. Jag fick kämpa ensam för mina vänner svek mig. Gör jag fel när jag smsar henne nån gång i veckan och frågar hur det är. Fast jaddg inte får några svar.

Annons:
spinning lad
2/20/13, 7:29 PM
#1

Fortsätt så mycket du orkar….Förklara gärna din oro både för brodern och chefen på ert arbete..Ju fler som bryr sig destå bättre..Jag kämpade mig oxå ur mitt helvete ensam..Du är guld värd för attt du bryr dig….Skönt att du klarade dig ur ditt eget helvete..

Till dig för att du kämpar🌺

spinning lad
2/21/13, 9:55 PM
#2

Ceccie jag har läst din historia nu..Hemsk och väldigt tragisk.. Hoppas verkligen att du lyckats bryta med din mamma..Hon är inte värd Dig.. Jag har själv brutit med med en del i min sk familj,och det är faktiskt bättre och lugnare att ej ha med dem att göra..Fantastiskt att du orkar angagera dig och bry dig om andra..

Upp till toppen
Annons: