Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 986 ggr
ceccie
7/9/12, 5:45 PM

tidnings interjuv

Jag har ställt upp annomymt på en interjuv med en tidning. Den handlar om att bli förföljd o trackaserad av sitt ex. Det känns som en lättnad. Men jag är ändå skraj att han ska känna igen mig o börja trackasera. Men jag är lättad över att få berätta. Att det nu finns en lag mot förföljelse. Jag hoppas att jag kan bli fri från mitt förflutna o få gå vidare

Annons:
Sagalilla
7/11/12, 12:05 AM
#1

Om du vill gå vidare så kommer du att göra det, det är jag helt säker på! Du har kommit långt som pratar öppet om det, modigt!

Ta hjälp från terapeut och bra vänner, ta hand om dig själv och gör sånt som du tycker om och blir glad av, så kommer du att bli fri i själen och börja om och lämna det förflutna bakom dig.

Fortsätt kämpa!!

ceccie
7/12/12, 11:14 PM
#2

Tack jag ska tänka på dina ord när svåra stunder kommer

yvonnel
7/13/12, 1:33 AM
#3

Jag tycker att det är modigt att dela med sig av livets svårigheter till andra, jag har själv gjort det, både i tidningar och egen bok samt föredrag och flera ggr varit med på demonstrationsmarcher som olika kvinnoorganisationer anordnat.

Det känns stort att göra men tvunget på samma gång och en känsla till: en sorts tacksamhet över att det trots allt finns några som vill hjälpa till att bära bördan.

ceccie
7/15/12, 11:59 PM
#4

Det är värt det. Bara en tjej slipper det helvete jag har haft , så är det värt det.

Upp till toppen
Annons: