Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1078 ggr
Sagalilla
6/22/12, 2:11 AM

bryta mönster?

Hej!

Vill be om ursäkt att jag inte har varit inne här på snart ett halvår.

tyvärr så gick jag in i ett förhållande med en kille i gen, som ytterligare en gång fick mig att tro att han var jättesnäll och omtänksam. Men efter 2 veckor så va helvetet igång, han gjorde mig orolig genom att säga att han va sjuk och hörde inte av sig och ignorerade mina ssamtal, allt för att göra mig orolig och jag gick på det IGEN!!

Sen gjorde han slut på telefon…

Jag som skulle behövt träffat en snäll kille efter all misshandel, men så visade det sig att jag kysste ännu en groda.

Nåt som är så frustrerande med sånna killar är att dom lägger all skulden på den tjejen dom har betett sig illa emot. och jag tar en en gång på mig skuld, som jag inte har befogenheter till. Så tänker jag ändå "vad gjorde jag för fel för att det skulle bli såhär, är jag verkligen så hemsk, är det därför han vill straffa mig så?"

Så tänker man och allt känns overkligt igen. Ändå tänkte jag på att jag skulle vara uppmärksam för varningstrianglar. Men en tjejjig hästkille som tycker om att tända ljus och göra flätor, en sån verkar så oskyldig och go.

Nu känns de verkligen som de e fel på mig, varför såg  ja inget innan.

Den här killen vill inte ha någon kontakt med mig, han har klargjort för mig att han tycker att ja inte e frisk i huvudet. Ändå skriver han till mig att han ligger på sjukhus. och han spelar med mig, ljuger och spelar med min empati. Bara för att jag bryr mig och blir upprörd och orolig lätt.

Hur skall jag bryta mönstret?

och vad tycker ni att jag skall göra, skall jag byta nr så att jag blir av med sådana sms?

de e så sjukt allting, så ja vet varken ut eller in, men deprimerad är jag och de kanske e därför allt känns så overkligt och obehagligt.

Ja skäms:(

kram

Annons:
ceccie
6/22/12, 12:25 PM
#1

Jag har varit i samma sits, fått höra att jag är psyk sjuk. Osv

Sagalilla
6/22/12, 2:34 PM
#2

man vet att de inte stämmer, men när man har fått höra de så mycket så blir man så osäker..

freudiana
6/30/12, 12:33 PM
#3

Det är bra att du reagerar på hur han behandlar dig! Lyssna inte på vad han säger, han vill bara få dig att må dåligt. Du behöver nog hålla dig ifrån förhållanden ett tag. Du behöver bygga upp dig själv efter allt du varit med om, så att du blir stark och trygg i dig själv. Då kommer du också hitta killar som behandlar dig med den respekt och kärlek du förtjänar :) Tänk BARA på dig själv. Klipp kontakten med honom. Ät nyttigt, träna, träffa kompisar och människor som får dig att må bra och skratta, gör saker du tycker om och pyssla om dig själv :)

Du måste fokusera på att må bra och hitta balans i ditt liv innan du ger dig in i en ny relation. Jag försöker göra samma sak just nu…det blir lite bättre för varje dag! Jag trodde att jag skulle må så här dåligt resten av mitt liv, men för varje dag borta från honom blir det bättre. Nu måste jag bara se till att INTE falla tillbaka igen, som jag gjort så många gånger och varje gång har han gjort mig mer illa än jag någonsin kunnat drömma om…

ceccie
6/30/12, 7:46 PM
#4

#2# man vet att det inte stämmer. Men man fastnar i en ond cirkel, själv är jag uppväxt med en mamma som kallar mig fula saker. Hon kan kalla mig fula saker per sms. J

Upp till toppen
Annons: