Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1507 ggr
Tonelisa
5/14/12, 12:18 PM

Han ska gifta om sig redan

Den 25/4 dömde tingsrätten om äktenskapsskillnad,, Ååå det känndes så skönt äntligen:))

Men vad jag tyckte var konstigt var att jag för tre veckor sedan hörde att han skulle till syrien för att träffa en kvinna där som han inte känner, för att gifta sig med henne.

Usch vad jag känner mig lurad efter så många år med honom, 17 år bodde vi i hop.

Men vad skönt att bli av med honom, men han tänker inte på våra tre barn, han kunde väl väntat,Det behöver väl inte gå så fort. Barnen blir ju helt förvirrade o jag med.

Min 13 åring har flyttat hem till mig:)) ååå det känns skönt. väntar bara på att mina två andra pojkar kommer dom med,,

Annons:
Hawknestgrove
5/16/12, 9:34 PM
#1

ja ok men var glad att du klarade dig bort från honom….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Tonelisa
5/16/12, 11:55 PM
#2

Aaaa Det känns helt underbart att slippa honom!!! Jag ska flytta in i min nya lägenhet om en vecka. Så skönt det ska bli..

exigo
5/18/12, 2:35 AM
#3

Grattis!!! Vad skönt att det ordnar sig!!! OCH jag tycker att det är bra om dom gifter om sig med någon så fort som möjligt, så länge dom inte misshandlar nästa partner utan gör dom lycklig!! Jag önskar att min psykopat hittade någon. HELST NU!!!! PÅ EN GÅNG!!! Då försvann hon fortare…

Tonelisa
5/18/12, 9:08 AM
#4

Jo jag vet,, jag tänkte också så som du gör, och så efter en vecka hörde jag att han hittat en ny:))

Jag känner att han stulit mina 17-år, att allt var lögn

En psykopat kan aldrig göra en människa lycklig…

Mirjami-78
5/18/12, 10:57 AM
#5

Kan förstå att du känner som du gör som att han har stulit 17 år ut av ditt liv. Så kände jag med med min lille sons far att han tog mina bässta år i mitt liv. Jag är ändå glad att ha blivit av med han med. Han försökte gifta sig kort efter vi hade gått i sär utan att jag visste om det, men samtidigt vad hade han för anledning att upplysa mig om det hela. Hon drog ändå så fort hon kunde så fort hon insåg att han var en alkoholist.

Det enda man känner så här efteråt är en lättnad. Ingen press har man på sig längre och man behöver inte gå runt och ha ont i magen eller vara rädd för sitt eget liv samt barnens liv.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tonelisa
5/18/12, 10:20 PM
#6

Mitt ex är också alkoholis. Det sa jag till soc med.

Annons:
Upp till toppen
Annons: