Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1345 ggr
Lindansare
2012-02-23 17:11

Skriver detta här också, så som i första tråden..

Inte varit inne här på länge, men har äntligen hittat en man som är god, snäll och generös med komplimanger.

Han är inte alls något av det jag är van vid och det gör mig ibland förvirrad..

Jag är jämt rädd för att inte duga, att jag ska vara ovärdig att ha det bra.. Jag är jämt rädd att han ska se det som andra sett som värdelöshet och lämna mig.

Jag hoppas på detta förhållandet, men ibland vill JAG bara göra slut på det för att jag inte ska bli sårad av honom när jag minst anar det..
Jag är ständigt på min vakt för tecken på att han inte älskar mig längre och detta är fruktansvärt kämpigt asså..

Hur förlitar Ni er på ett nytt, bra förhållande?

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Annons:
Hawknestgrove
2012-02-25 13:42
#1

Tar dagen som den kommer. Var ärlig, berätta om det du har i din ryggsäck……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lindansare
2012-02-28 15:17
#2

Jag vågar inte.. Vill inte skrämma ihäl honom, skrämma bort..

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

yvonnel
2012-03-04 14:58
#3

#0

Detta verkar ju ohållbart, hur orkar du med att förställa dig varenda minut? Du bara måste berätta vad du har i bagaget.

Tror du inte att han också har något som är lessenhet i hans liv? Han kanske också har ett behov av att vara ärlig och uppriktig, att berätta vad han känner.

Jag är säker på att ingen går igenom livet utan motgångar av olika slag. Oftast är det något i barndomen/tonåren som har påverkat mest, antingen mobbing eller något i familjen man har växt upp med.

Det är min övertygelse att man bygger gemenskap genom förtroende, finns inte den basen så kan man knappt påstå sig ha ett förhållande öht.

Hawknestgrove
2012-03-04 16:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Söt bild som får en att tänka lite

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lindansare
2012-03-05 12:26
#5

Det är slut. Såklart var mina paranoior sätt.. *skriker*

Han gjorde slut på sms och förklarade att han inte kunde vara nåns pojkvän innan han bearbetat sitt förra förhållande som han hoppade till mig ifrån. Han har haft fem månader på sig att komma på detta och så NU??

När jag äntligen släppt honom inpå mig och han LOVADE att finnas där.

FAN FAN FAN, jag vill inte, jag orkar inte.
För en gångs skull hade jag nån med omtanke, klok och allting jag nånsin velat ha och han kastade mig som en vante på hatthyllan, trillande ner bakom byrån fördömd att aldrig hittas.

Jag får panikattacker ständigt och känner mig totalt värdelös..

Träffade honom idag, allt visade jag, vreda, sorg, besvikelse och allt han kunde säga var att "ge det tid så kanske allt blir bra igen"…

Ska jag gå runt och VÄNTA då???

Vill bara be honom dra åt helvete, men jag älskar honom för mycket.. Gud vad jag grät under vår promenad.

Fan ta livet!

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Upp till toppen
Annons: