Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1563 ggr
hatad-fllicka
11/17/11, 1:39 PM

Fel?

När jag var 13år och var tsm med mitt ex (18år) så hände det att han slog till mig för att jag ar ledsen(var deprimerad pga mobbning) och jag fanns bara i hans ögon när hans spel laddade och han hade tid för sex… Ibland ville jag inte ens men jag sa aldrig nej för jag ville att han skulle vara glad och för att han skulle gilla mig. Jag slutade även äta för att han skulle tycka att jag var fin och stanna kav hos mig.

Var det han gjorde fel eller överreagerar jag?

Annons:
Sagalilla
11/18/11, 6:48 PM
#1

Han är och var verkligen ingen bra kille, det är misshandel det han har utsatt dig för och sånt kan man anmäla till polisen, för man kan åka dit för de!

Var med människor som är snälla emot dig och som behandlar dig med respekt och värme. Du är centrum i ditt liv och det viktigaste du har, ta hand om dig själv och var snäll emot dig själv och skit i människor som vill dig illa. Det är lättare sagt än gjort, jag vet det, men vi får försöka ta hand om oss själva, så att vi kan må bra och få det vi är värda. Äkta kärlek, omtanke och respekt!

Kram

Hawknestgrove
11/18/11, 7:07 PM
#2

HAn gjorde fel. Du överreagerade INTE. Sånt ska ingen behöva finna sig i….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sagalilla
11/19/11, 6:21 PM
#3

Nä du överreagerar verkligen inte!

hatad-fllicka
11/20/11, 1:25 AM
#4

tack:) har intalat mig hela tiden att jag gjorde fel och överreagerade:S

är tsm med en underbar kille nu som bara bryr sig om hur jag mår:)

Hawknestgrove
11/20/11, 1:02 PM
#5

Lycka till i ditt fortsatta liv nu. OCh gå aldrig på en sån nit igen, som din förra!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: