Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 926 ggr
Sagalilla
9/18/11, 1:21 AM

känns som ja inte står ut:(

Jag trodde verkligen att han var den rätta, vi skulle flytta ihop och allting, vi skulle dela livet. alla sa de vänner och famil, gud va gulliga dom är dom flyttar säkert snart ihop. grattis till din fina kille, han verkar så go.

Han va verkligen go, underbar, snäll, klok, omtänksam. vi hade liknande värderingar, grät och skrattade tillsammans och sen bara pang!

jag berättade att jag hade varit med om en våldtäkt, då brast det för honom, han beskyllde mig för att det var mitt fel. han kallade mig fula ord, player, slampa, hora, prostituerad…..vad kom allt detta ifrån?! han hade inte visat något tecken på svartsjuka innan, men nu så var han tydligen väldigt svartsjuk, pga att jag anförtrodde mig av en sådan hemsk upplevelse jag haft. helt plötsligt började berg och dalbanan upp och ner, ena stunden kärleksfull, varm och öm. jag tänkte skönt nu har han blivit sig själv igen, de va nog bara jobbigt för honom att höra om våldtäkten och sen bara pang! anlagelser! förhör! hot! mm……….

jag hängde inte med! kunde knappt jobba, var helt paralyserad. underbara människa tänkte jag, jag älskar dig och du älskar mig, vi har pratat om att dela livet, hur kan du göra såhär? jag ville inte gå, ville inte missta honom..sörjer honom så fruktansvärt! älskar honom fortfarande! är rädd för att jag aldrig mer skall kunna lita på någon.

jag hade två förhållanden innan där jag blev psykiskt misshandlad, men de var så kalla och så uträknade och de va inte riktig kärlek och jag var mest bara bunden och mådde inte bra så stannade kvar för att slippa vara själv.

men detta förhållandet med denna kille jag trodde verkligen av hela mitt hjärta att han var den rätta!! han va så otroligt bra för mig och jag för han, vi var så försiktiga med varandra och förstod varandra, älskade varnadra.

men så visade det sig att han inte litade på mig längre, helt plötsligt blev jag en annan för honom, jag blev en som var otrogen och ljög om allt, en som inte lyssnade på honom och en som aldrig hade älskat honom. Jag försökte mitt yttersta kärleksfullaste, jag var förstående, sen grät jag, sen var jag förstående igen. han var förstående, bad om förlåtelse, förklarade utförligt och klokt, höll om mig och sen hackade igen och igen och igen.

han sa du kan väl hänga med dina kompisar och gå ut och dansa, jag skall ju ut med mina killkompisar, jag vill att du också skall ha kul, då var de helt lugnt.

medan han nästa dag kunde kolla igenom min dator, hitta bilder på killkompisar och säga att jag har ghaft dom på g hela tiden och haft sex med flera av dom när vi var tillsammans.

jag är förvirrad ännu

hur lång tid tar det egentligen att komma över någon man verkligen trodde på litade på och som man älskar?

vad skall man göra för att kunna leva vidare?

vaknar varje morgon med ett hål i magen och går till sängs varje kväll med ett skrik i hela kroppen! jag vill inte vara med! är detta livet! motgång efter motgång! jag är trött nu, jag var så lycklig, för första gången i mitt liv litade jag verkligen och gav allt jag hade och trodde på en framtid med honom och att få barn och allt.

herregud vad ångest man kan ha hela tiden då! när skall detta ta slut! det är så mycket motvind hela tiden. saknar honom de gör så ont, som aldrig förr! förstört hela mig ju….varför???!!!!jag ville inte detta!!!!!

Annons:
Tonelisa
9/18/11, 8:45 AM
#1

Usch usch vad ledsen jag blir när jag läser detta du fått stå ut med,

jag vad ska man göra, det finns allt för många idioter, man vet ju snart inte vem man kan lita på.  Man får börja jobba med sig själv om man någon sin ska kunna känna sig som en människa igen, och försöka tänka på sig själv för att man ska bli lycklig, det är inte sunt att va olycklig..

Stor stor kram till dig.  det är inte värt att slösa energi på sådana män:)))

Hawknestgrove
9/18/11, 11:54 AM
#2

Det låter som du skulle behöva ta en rejäl timeout när det gäller förhållanden överhuvudtaget. Du är för sårbar nu och såna svin är som baciller, de söker sig till öppna sår och infekterar igen. Så ta avstånd från allt vad kärleksförhållanden till människor heter på ett tag. Du måste få läka. Jisses, en sån som går igenom din dator……Hur sjukt får man bete sig egentligen, utan att bli inspärrad…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sagalilla
9/18/11, 12:55 PM
#3

tack ska ni ha<3

Upp till toppen
Annons: