Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1096 ggr
Sagalilla
2011-09-17 23:00

frustrerad över dessa män

alltså män med så låg självkänsla att de måste hacka så fruktansvärt på sina tjejer. ush va jag hatar det och känner sån enorm frusteration. att bara titta på när män talar nedlåtande till sina kvinnor. ush jag blir så frustrerad! vill bara skrika och slå egentligen för det gör mig så arg att inte kunna göra något åt när män gör så emot sina kvinnor.

exempel på vad jag hörde en man säga idag till sin gravida kvinna:

"du får plugga så  du blir något" med mycket nedlåtande ton.

precis som att hon skall inte tro att hon är något.

nej hon har ju bara hans barn i magen och det syntes att hon hade ont när barnet sparkade i magen, och dessutom var hon bara 22 och han var 36.

snälla tjej! u r värd så mycket mer än en så mycket äldre man som pratar ner om dig, till dig med era gemensamma vänners sällskap. Han är antagligen mycket mer nedlåtande emot dig när vi vänner inte är med. ush varför blev du gravid med han. du hade kunnat få vilken kille somhelst, en underbar kille, snäll och go och som inte skulle säga ett ont ord om dig.

Jag vill skrika högt!!!!!!!!!

Kvinnor tjejer flickor ni är  värda respekt och lika mycket plats som alla andra!

Annons:
Hawknestgrove
2011-09-18 11:56
#1

ja fundera ut något dräpande svar till såna. de ska känna sig obekväma. För så säger man inte till någon.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sagalilla
2011-09-18 12:49
#2

ja jag skulle vilja ha nåt med mig i bagaget, nåt man kan plocka fram och säga till sånna, så de känner sig riktigt obekväma!

Hawknestgrove
2011-09-18 12:54
#3

Ja, fråga dem om de inte skäms att nedvärdera sin kvinna så framför andra.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sagalilla
2011-09-18 12:56
#4

ja haha de ska jag bannemej testa nästa gång jag hamnar i en sådan situation!

Upp till toppen
Annons: