Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 975 ggr
Sagalilla
9/10/11, 12:24 AM

Overklighet!

Hur lnge skall man gå runt såhär i overklighet, va e de som händer. Vilka kan man lita på. Han finns inte kvar, men de gör jag, men vart e jag och vilken värld lever vi i egentligen. Efter de senaste årens händelser kan jag säga en sak. Man får göra sitt bästa för att ty sig till verkliga vänner eller familj och vara observant när man träffar nya människor. Vad är detta egentligen?

Varför just jag?! Mina vänner går runt i harmoni ungefär, är unga friska, lever livet me killar, flickvänner, har roligt, jobbar mycket och flyttar runt.

Mitt liv har stårr stilla ett bra tag, jag har träffat människor som gjort mig illa, jämnåriga som inte varit med om nån kris, de e svårt att förklara, de e svårt för omgivningen att förstå.

Ibland känns de som att de e mitt fel allting, varför ser inte mitt liv annorlunda ut, varför blev de som de blev me mitt liv.

Jag har mycket kvar

Jag har också ett långt liv kvar hoppas jag och jag hoppas att nåt roligt väntar och jag ska kämpa för att behålla livsglädje och framtidstro! En dag är et min tur och jag skall göra mitt bästa för att söka mig till allt som e gott!

Hoppas ni gör det också!

De e aldrig försent att förändra sitt liv och se vad som väntar bakom nästa krök…..även om de kan kännas långt dit ibland

Annons:
Hawknestgrove
9/11/11, 1:07 PM
#1

Rätt inställning. Du vet aldrig vad som väntar bakom nästa krök, men du har stor möjlighet att förändra följderna…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: