Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 902 ggr
Sagalilla
9/6/11, 10:34 PM

9nte så många aktiva på detta fokus

Det verkar som att detta fokuset inte används av speciellt många, de kan vara helt dörr här flera dagar, de verkar ha varit mer aktivt för ett årsen. Det är synd tycker jag, för det har känts bra att ha denna sidan

kram

Annons:
Tonelisa
9/9/11, 3:40 PM
#1

Hej… jag håller verkligen med dig. jag är själv ny här!!!

Hawknestgrove
9/9/11, 6:49 PM
#2

Många läser, vi vet det. Men många kommer sig inte för att skriva. Sen har vi haft en svacka på många sajter här inne på Fokus, har jag märkt.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sagalilla
9/9/11, 7:26 PM
#3

Hoppas att det kommer komma fler och fler som skriver och är aktiva här!

Tonelisa
9/9/11, 7:45 PM
#4

Jag har varit inne många gånger, men aldrig skrivit något, för än nu då när jag är medlem. Det är lite svårt att börja skriva, man vet inte riktigt var man ska börja!!

Sagalilla
9/10/11, 12:05 AM
#5

Bra att du har börjat skriva tycker ja:)

[trollskogen]
9/10/11, 12:21 AM
#6

Jag har precis hittat hit , visste inte att det fanns tidigare . Snubblade in av en händelse bara .

En sak som slår mej när jag läser är att ibland förstår inte en del varför man stannar .

Jag stannar ett tag till för barnens skull .

Nu handlar det inte om direkt misshandel , kanske en smäll per år men även det är för mkt .

Det handlar om psykisk misshandel i mitt fall .

Jag vill att min yngsta ska gå ur skolan och att dom andra ska ha egna liv .

Sen rycker jag upp rötterna !

Jagvet vad som är fel och hur jag ändrar det men väljer att vänta ett tag , men visst det kan vända en dag .

Annons:
Sagalilla
9/10/11, 12:27 AM
#7

Du vet själv vad som är bäst:) Man får göra det som fungerar bäst! Ibland så låter de så enkelt när andra skriver att man skall gå, men det är mycket som du säger som man skall tänka på innan man tar beslutet. Verklige svårt när det är många inblandade! Det låter som du har tagit ett beslut men väntar in rätt läge. Du är stark!

[trollskogen]
9/10/11, 6:19 PM
#8

O ja jag har tagit beslutet och tom lagt upp en plan .

Jag har många ändar att knyta i hop först .Ibland tänker inte folk på dom andra som såras o påverkas oxå .

Jag är stark för att jag gör mej stark .

Ingen annan kan göra mej stark .

Mina barns ska växa upp i trygghet det är väldigt viktigt .

Ekonomi är oxå en viktig del , hälsa , människor runtom .

Hawknestgrove
9/11/11, 12:57 PM
#9

trollskogen, jättebra! Att ha en plan som man vet fungerar är toppen. då är risken att man vacklar mindre…… Lycka till och jag förstår, att du tänker på skolgången. hoppas bara att det inte är för lång tid. ett tips är ja att kanske ta en brytning i samband med byte av låg och mellanstadie till högstadie. Sen är det faktiskt inte så mycket att ta hänsyn till. För dina barn mår ännu sämre av att påverkas av ert förhållande än att bryta upp.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: