Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1381 ggr
Sagalilla
2011-08-24 15:46

Vilka är ens riktiga vänner?

Något som är lite speciellt när man som människa är med om kriser/trauman och hamnar under isen, är att då visar det sig vilka som är ens riktiga vänner. och det är ju bra,  för det är så skönt att få bekräftelse på vilka som verkligen bryr sig om en och vill ens bästa. Men dessto tråkigigare är det att se vilka som inte bryr sig på riktigt och som vänder en ryggen. De e verkligen smärtsamt, då man redan är i botten. Men man får fokusera på de som verkligen vill en väl helt enkelt! Är det någon som känner igen sig i dehär?

Hur skall man hantera allt på en gång egentligen?

Saga

Annons:
Banankaka320
2011-08-24 15:48
#1

Jag är en sån som blir mer arg än ledsen när man ser vilka som är falska vänner, men jag blir ändå väldigt lättad. För jag behöver inte bry mig om dem då och deras problem, mindre "problem" för mig alltså. :)


Hawknestgrove
2011-08-24 17:28
#2

en riktig vän är en som du kanske bara träffar en gång på två tre år. Ändå när ni möts, så känns det sokm tiden stått stilla

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sagalilla
2011-08-24 17:35
#3

jag blir också arg på dem som sviker, speciellt när man behöver sina vänner som bäst.

Lättnaden kanske kommer, de e ju ändå skönt att veta vilka man kan lita på!

Sagalilla
2011-08-24 17:37
#4

Skönt me sånna vänner som man känner sig så trygg med, så man kan ha varit utan kontakt länge och som man ändå e lika nära vän me som innan!

Hawknestgrove
2011-08-25 22:47
#5

ja, det är då man vet, att de stannar och är ok. Har haft två såna i mitt liv. Tyvärr så är den ena ängel nu….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sagalilla
2011-08-26 00:42
#6

Tråkigt att höra! Men bra att du har en äkta kvar här på jorden!

Annons:
Upp till toppen
Annons: