Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1369 ggr
Sagalilla
2011-08-20 22:53

Jag älskar dig som är "död"

Jag älskar dig som är död, jag är rädd för dig som finns kvar.

Allt kan förändras på en sekund, fort kan allt rasa, långt tid tar de att bygga upp de som gått sönder inuti.

Likt en kärleksbubbla kom du till mitt liv och sedan sprack den bubblan, PANG!  Tårar, skrik och motsatsen till kälek(HAT)  Hämdlysten ondska, otrygg mark.

Likt ett skakande asplöv blev jag liggandes kvar, helt utelämnad för vinden, för regnet, för stormen…

Hjärtat dunkar i min kropp hårt, så hårt att de dunkar upp i tinningarna, hela huvudet dunkar hårt! Jag andas tungt , hela kroppen skipar efter luft, luften åker in genom näsan och genom strupen och ner i lungan, lungan fylls upp så innerligt att de nästan gör ont, magen åker automatiskt ut, långt ut, precis som om magen vill nå upp till bröstet. Sedan vill lungan släppa ut all gammal luft. det låter tungt när luften flåsar ut genom munnen och näsan. Blodet rinner fort genom min kroppoch hela mitt väsen skakar…läpparna dommnar långsamt bort….händerna, fötterna, benen, skakar.

JAG ÄR TOM NU, tömd och utplånad på allt innehåll, utelämnad till hela universum. En liten myra på denna lila fjuttiga planet. Allt snurrar och jag är långt långt borta från min hjärna. Någon har stampat på OFF. Sorgen ilar i min kropp, tårarna kommer ända från tårna och far upp genom hela mig, min själ, mitt hjärta, mitt jag. De små små kristallklara ärliga tårarna rinner ner för mina skinder.

Här är jag,

Öppriven från mitt innersta,

Punkterad från mitt yttersta

Alla hår på kroppe reser sig och en ofattbar kyla uppfyller min utslagna kropp.

Är allt detta verkligen verkligt? Vad händer??

Det som inte ska hända, får hända, kan hända.. har hänt.. och chocken är chockernade stor, fasansfullt stor! Kasta hit en livboj!!!!! JAG VILL ÖVERLEVA!

Sår som inte tas om hand om direkt blir infekterade och hela systemet slås ut, all logik försvinner. Det stora svarta hålet snurrar som en centrifug: upp upp upp upp ut ut ut ut…. Tar kontroll över hela dig älskade människa

Vill hela dig, Vill ge dig livet som du är värd, vill ge dig all kärlek jag har

Men imellan oss finns det svarta hålet, en avgrund, ett stup

Antingen dör jag innan jag fått tag i dig, eller så dör du frmför mina ögon. SMÄRTA!

Jag vill inte förstå det verkliga och det tragiska, det mänskliga ödet, jag vill inte inse att orättvisan är STOOOOOR

Det fina underbara sagoslottet rasade, inte ens spillrorna finns kvar, bara två små glittrande hjärtan ligger kvar på den kvaddade marken, två små <3 an som blev skapta i tvåsamhetens kärlek och den kärleken kommer alltid att finnas kvar. Det friska i det sjuka är det glittrande lyckliga som en gång fick mötas.

Du och jag kommer aldrig mer kunna mötas, för den jag mötte finns inte mer och om jag möter den igen som finna kvar av dig, så kommer jag inte att överleva.

Saga

Annons:
Lindansare
2011-08-21 16:57
#1

Skickar styrka och värme! Talande text, fruktansvärt..

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Sagalilla
2011-08-22 23:54
#2

Tack! jag skickar styrka och värme tillbaks!

Upp till toppen
Annons: