Annons:
Etikett05-anhörig-till-misshandlad-misshandlaren
Läst 1101 ggr
Dysterkvist
2008-05-29 05:38

Att invänta polisen...

Att invänta polisen kan kännas som en evighet…
Till att börja med är det inte mig det hände och jag väljer att inte heller nämna personen det gällde vid namn.

Jag bor ca 100 meter från själva polisstationen och det tog 5-10 minuter för dom att komma på plats, det känndes som en evighet.

Det gick brutalt till, tankarna var många när man insåg vad det egentligen är som händer. Det var ett jävla liv, men det är inget ovanligt. Men sen… Hörs några smällar och jag börjar undra vad som egentligen händer…
Han tar stryptag kring Hennes hals, hårt, bakhuvudet bankas ner i bordsskivan, gång på gång, på gång. Han greppar där efter en stor köttkniv medan Han släpper stryptaget och skriker "Jag skall fan sticka kniven i Dig", "Jag ska döda Dig!". Hon tar sig emot hallen efter han släppt taget, Han säger att "springer Du härifrån kastar jag kniven i Dig!" Hon tar sig in i vardagsrummet och kastar igen dörren efter sig medans kniven flyger genom hallen och smäller in i dörren och skaftet går av. Han öppnar dörren och tar åter tag i Henne med ett stryptag runt halsen, sliter ut Henne i hallen och smäller in Hennes bakhuvud i toalettdörren. Gång på gång… Medans Han står och bankar Hennes huvud in i dörren har min syster, 11 år, vaknat och gråter hysteriskt. Hon ber Honom om nåd, att låta Hennes mamma vara. "Sluta slå min mamma! DÖDA INTE MIN MAMMA! DÖDA INTE MIN MAMMA!" upprepas gång på gång medans Hon står och storgråter och är säkerligen livrädd. Jag står och tittar på och vet inte vad jag skall ta mig till, jag ville så gärna ta ett tillhygge och kasta i huvudet på Honom, men tänk om jag missar? Då ger Han sig på mig. Jag, liksom "Hon" skulle inte ha någon chans, jag är dessutom så mycket "mindre och klenare".
Han lugnade ner sig och släppte taget.

Men än var det inte lugnt, medans vi inväntade polisen gick jag "beväpnad" bakom Henne med en stor tung ljusstake av sten, ifall att något skulle hända igen…
Några minuter innan polisen anlände så bråkade dom och Hon sa någonting om vad Han hade gjort mot Henne, och att det är slut mellan dom. Han säger sig inte minnas vad Han gjort och förnekar det totalt, bara några få minuter efter incidenten.

Polisen kom och hämtade Honom, så nu slipper vi förhoppningsvis se röken av denna sinnessjuka man mer…

Annons:
AnneN
2008-05-29 11:13
#1

Fy så hemskt Gråter Jag hoppas verkligen att ni får ett bra liv utan våld i fortsättningen

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hawknestgrove
2008-05-29 19:04
#2

JA krama den lilla tjejen och skäm bort henne massor! Förmodligen, så kanske hon kommer att behöva hjälp av BUP sen. Grattis till att ni är fria! JAg förmodar, att kvarnarna har börjat mala, så besöksförbud utfärdas i alla fall.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Honestyisdead
2008-06-04 00:41
#3

Usch! Vad hemskt! Hoppas han håller sig borta!

Hawknestgrove
2008-06-04 23:25
#4

Hör av dig och berätta hur det går! Du stärker dig själv, förhoppningsvis, plus att du kan hjälpa någon anna… KRam på dig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LuckyLady
2008-06-08 15:06
#5

Ja visst använd detta forum som ventil.
Det är ju det som är tanken med forumet.
Tycker det är bra att du inte hänger ut någon med namn för oavsett vad en person tar sig tlll så har dom ju släkt och vänner som är oskyldiga.
Underlättar det så använd fejkade namn men skriv då det i texten.

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Upp till toppen
Annons: