Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1807 ggr
kybele
5/7/08, 12:20 PM

Den man älskar den agar man?!

Jag kan bara tala från egen erfarenhet men blir så arg på de orden som rubriken har. Kärlek har inget med våld och slag och göra. Men iaf min man tog de på allvar. Började med små slag eller små kränkningar med ex hälla öl över mig för att sedan säga att jag förstår inte varför jag hällde så dyr öl över dig osv osv… Samtidigt får jag skylla mig själv lite som stannade kvar hos han och lät han slå,våldta och förnedra. Jag har inte levt med han på 2½år nu men de otäcka är att NU först börjar allt trilla över mig. Allt han sa och alla slag… NU förstår jag vad jag levde i… NU först verkar de som jag ska bearbeta fast jag bara vill glömma.. och jag vet inte om jag orkar… Har idag en helt underbar man som stöttar mig och  limmar ihop mig inefrån,han försöker få mig läka.. men tyvärr får han den skit som mitt ex borde fått med oviljan till närhet och hårda ord för ingenting.. ska de vara så?

Annons:
Ijin
5/7/08, 1:58 PM
#1

Det blir så om han klistrar ihop dig… jag menar, den som gräver ut skiten känner lukten av det? Dessutom tror jag att han älskar dig så mycket att han inte bryr sig så mycket om det…;)

Hawknestgrove
5/7/08, 2:03 PM
#2

Dina ord är som balsam för själen för många här. Tack för att du delar med dig. det kan hjälpa fler.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

AnneN
5/7/08, 2:17 PM
#3

Då jag var liten satt det en massa lappar över allt i byn där det stod " Den man älskar agar man", jag gillade inte det så jag tog en tuchpenna och gick runt och skrev dit ett L på alla lappar så det blev " Den man älskar Lagar man"

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hawknestgrove
5/7/08, 2:22 PM
#4

Åh, så gulligt, Anne! Den var ju jättesöt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kybele
5/7/08, 4:08 PM
#5

svar till 2:tack de värmer och höra,hoppas verkligen jag iaf tänder ett litet ljus hos någon och denna tar sig ur… inann de är försent.. kram till alla där ute

Honestyisdead
5/7/08, 8:50 PM
#6

Kram själv kybele!

Annons:
LuckyLady
5/10/08, 9:47 PM
#7

#0 Det är jag som har ändrat rubriken.

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Upp till toppen
Annons: