Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1789 ggr
LuckyLady
2008-06-15 22:36

Hot om fysisk skada

Han slår sönder saker i ert hem.
Han hotar att skada dig eller någon du tycker om.
Han kör bil så fort och vårdslöst att du fruktar ditt liv när han är arg.

_**Detta är hämtat från http://www.psykiskmisshandel.se/index.html**_

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Annons:
Hawknestgrove
2008-06-17 01:53
#1

Ja, alltför välbekant det med

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
2008-06-17 02:15
#2

Det där stämmer 100% på en kille som jag kände en gång i tiden för flera år sedan, men skillnaden var bara att han försökte köra mer eller mindre ihjäll sin kusin och kusin barnen, mig och min son. Folk som han var hos betedde han sig illa hos. Fick utbrott, jagade Tjejer/kvinnor med sin bil. Ringde upp dem i tid och i otid, han kunde tydligen hålla på med detta ibland i flera dyng i sträck. Var på en skola och raggade tjejr som var hälften så unga som han själv till han fick förbud att komma till den skolan efter att skollpersonalen hade upptäckt vad han höll på med….ja detta var nog bara några ut av sakerna han höll på med, för allt vet jag inte och jag kan bara säge att denna man håller jag mig välldigt långt borta, för han är farlig. Han kom till Sverige som asylsökande och tyvär så fick han uppehållstillstånd. Kan bara inte fatta att en persson som beter sig så här kan få det!!!

Hawknestgrove
2008-06-17 16:54
#3

Nä, helt sanslöst. OCh att han får behålla körkortet? Men det han kanske inget har, det går ju lika bra att köra utan, för en del…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
2008-06-17 19:45
#4

Joo, han hade körkort och tror att han har det fortvarande. Denna kille är sjuk alltså……vill inte ha med han att göra. Sina släcktingar lyckas han vrida runt fingret genom att alltid säga att de inte tänker på han när de sätter han på plats. Han ljuger och lurar folk. Jag vet facktist inte vad denna man kan göra för att få som han vill, men skrämmande är det med hans beteende!!

Hawknestgrove
2008-06-17 23:53
#5

OCh ingen, som han försökt köra på har anmält honom?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
2008-06-18 01:51
#6

Ingen vågar antagligen pga. han betende. Jag har ingen som helst kontakt med denna persson numera….men ryser bara jag tänker på vad han har gjort. Det är dessutom väldigt svårt att bli av med denna persson när man väll har fått kontakt med han. Han är verkligen för mig en psykopat…jag lovar man vet inte vad han kan göra. Har hört att han har även försökt att våldta en kvinna, och det skulle inte förvårdna mig ett dug….ryser!!

Annons:
Hawknestgrove
2008-06-18 01:54
#7

märkligt…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
2008-06-18 01:59
#8

Jag vet vad som gäller hans kusiner och moster, så fort de försöker sätta han på plats så ringer han till sin släkt  i Tyskland och i sitt hemland och skvallrar…och så släckten här hela skiten. Och det som är jobbigaste i det hela är att de i Tyskland och i hans hemland tror på han….

Så släckten har försökt, men de kan inget göra mera än att ha så lite med han att göra som de bara kan och hoppas att någon annan sätter tit han!

Hawknestgrove
2008-06-18 02:03
#9

Ja til slut så åker han på en nit av Guds Nåde…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
2008-06-18 02:11
#10

Jag bara väntar på den dagen med glädje, förmycket har denna människa hunnit sabba för mig med, under den tiden han fans i mitt liv!!

Lindyn
2008-06-18 14:52
#11

Stämmer precis med exet, han slog gärna isönder saker. Toalettdörren jag låst och gömt mej bakom. Men det var lite bra för när han slagit hål i den så hade han inga krafter kvar att ödla på mej utan "nöjde" sej med att "bara" skälla ut mej och tala om för mej att om jag någonsin låste den dörren igen så skulle jag allt få se på fan. . .

Hur många gånger har man inte fått frågan om man inte vill ha stryk egentligen och som han gick hårt åt min älskade tvilling syster!(rent verbalt då)

Det är många gånger han hotat med att köra ihjäl såväl sej själv som honom och mej. Fy och usch säger jag bara!

Hawknestgrove
2008-06-20 01:32
#12

Ta Maffians råd, tjejer!

 Hämnden är en rätt, som skall avnjutas kall!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: