Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1294 ggr
LuckyLady
5/14/08, 2:11 AM

Funderingar så här mitt i natten.

Måste få ställa frågan! Dömer inte någon på nåt sätt.
Vill bara ta upp frågan till diskution och kanske väcka någon ur sin slummer!!

Varför stannar ni kvar?
Jag har själv minst en väninna som jag vet har en man som misshandlar henne psykist och fysiskt.
Sedan har jag en väninna där jag inte är riktigt säker på hur det ligger till. Jag har även nära släktingar som har bott med sån här män!

Har tjatat mig grön i ansiktet om att hon borde lämna sina man.
Vet att det inte hjälper innan hon själv är mogen att ta steget men kan ändå inte låta bli att störa hans process lite med samma fråga om och om igen…
Varför stannar du kvar?
Allt jag får till svar är:
_-Han är inte oförbätterlig! _
Jo han är oförbätterlig tills den dagen han själv kliver in genom dörrarna till en teraput och tar tag i sina problem (demoner)
För hur mycket dom än lovar så förblir dom som dom alltid har varit innan dom själva har sökt hjälp!
STANNA INTE KVAR!
DU kan inte rädda homom om han inte själv vill!!**
**
_-Nu har han inte slagit mig på 3 veckor, säger hon och ler glatt. _Snälla NI En kvinna ska inte behöva räkna dagar och veckor mellan slagen!!! Fattar ni inte att han går och laddar?

**Vad ni än gör skaffa inte barn med dessa män.
**Tro inte på när dom säger att dom blir bättre bara för att dom blir pappor. Är dom svartsjuka nu!
**Så vad tror du då att dom blir när du har en liten som kräver all din tid?
**
Tänk om den lilla ni får är sjuk och skriker mycket..
Vad händer då?

Han skulle inte slå vårat barn säger ni säkert nu…
Då blir mitt svar! Är DU säker på det?

Så till min egentliga frågor är
Hur får jag dom som behöver läsa detta att läsa detta
Hur får jag mina vänninor att vakna innan det är försent.

NI ÄR VÄRDA BÄTTRE TJEJER!!!

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Annons:
martdat
5/14/08, 2:15 AM
#1

_Så till min egentliga frågor är
Hur får jag dom som behöver läsa detta att läsa detta
_kopiera och lägg ut på olika platser där folk rör sig, bibliotek, bvc, aktivitetscenter, inte säkert att de som behöver får vara på internett,,, Bra skrivet!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
5/14/08, 2:28 AM
#2

Ja, någonstans, så kanske det föder ett litet hopp. Lucky LAdy, det finns bara et sätt att tackla din kompis och det är att nästan vara lika j***g som henens plågoande. Säg åt henne, att han måste vara en fantastisk älskare, eftersom hon finner sig i att bli behandlad så mellan varven. Det tog i alla fall skruv hos mig, när min väninna sa det till mig. För det är just det de inte är för det mesta. De är bara bra i sängen, när det skall bli förlåtnummer och man knappt kan röra sig för alla blåmärken.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LuckyLady
5/14/08, 12:25 PM
#3

#1 Tack. Vi har ju en reklam lapp som dom som vill kan skriva ut och sätta upp i den lokala affären osv. Givetvis med tillstånd från ägaren av affären.

#2 Ja du om jag ändå kunde nå henne.

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Hawknestgrove
5/14/08, 6:41 PM
#4

#3 passa på, när du ser att hon nyligen har åkt på däng. ÄVen om hon döljer det, så brukar det göra ont i hela kroppen, du får en fruktansvärd träningsvärk, eftersom du har ansträngt dig till max. Så nog kan du se det, även om det inte finns några synliga blåmärken.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: