Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1137 ggr
LuckyLady
6/15/08, 10:33 PM

Oförutsägbarhet

H*n får plötsliga utbrott utan någon konkret anledning.
H*n reagerar helt olika på samma situation från gång till gång.
Vad h*n sa i går gäller inte i dag.
H*ns humörssvängningar gör att du aldrig kan veta vad som ska hända härnäst.
H*n startar bråk med dig utan att ni är oense om någonting.
Du känner dig rädd och på helspänn när du väntar på din partners nästa utbrott som kan komma när som helst!

_**Detta är hämtat från http://www.psykiskmisshandel.se/index.html**_

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Annons:
Hawknestgrove
6/17/08, 1:54 AM
#1

Just deta beteende såg jag, när han gick på anabola. Vilket han naturlitvis förnekade.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
6/17/08, 2:21 AM
#2

Mitt ex fick sina utbrot oftast då han ville ut med kompissarna. Då passade det ju, speciellt om de hade planer att vara borta hela natten och inte behöva svara i mobilen, då var detta ett utmärkt sätt att bete sig. Sedan vad jag ochså märkte att den ena dagen fick jag bara inte göra vissa saker medan den andra dagen var det helt ok…..vilket jag alldrig blev klog på.

Lindyn
6/18/08, 2:45 PM
#3

Ovandtående känns allt för väl igen, jag trodde att jag var påväg att bli galen. Ena stunden var inte det och det bra, sen nästa hade han ändrat sej. Så ändrade man på det som störde honom. Men inte f-n hjälpte det nejdå då hade han hittat något nytt. Och alla bråken han startade, gärna mitt i natten.

Ibland kunde jag göra grejor bara så han skulle få sina utbrott så jag i någon timme skulle kunna få lite lugn och ro och om han fick lite dåligt samvete så fick jag kanske lite choklad…Gulligt värre det!!

MIRJAMI
6/20/08, 2:12 AM
#4

Min ex kom alldrig med chocklad….eller liknande…uatn man bara såg på han att han ångrade sig lite. Visst kunde jag även ställa till det lite i mellen just för att få bli lämnad ifred och få sova med mina barn….

Det värsta var här hemme ochså när exxet dök upp och började bråka….ibland fans det ingen chans att man kunde ta sig till jobbet nästa dag utan man fick sjuksrkiva sig istället….vi/jag var oftast för trötta psykist för att kunna gå iväg….och det lovar jag er att han njöt ut av!!

Hawknestgrove
6/22/08, 9:20 PM
#5

JA tänk hur mycket dolda pengar misshandel kostar samhället! Såna saker är aldrig med i undersökningarna. Du hade helt säkert många gånger velat gå till ditt jobb än att vara hemma.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: