Annons:
Etikett09-stöd-hjälp-terapi
Läst 1200 ggr
MIRJAMI
8/28/08, 5:05 PM

Info om att denna sajt finns

Jag såg ju tidigare att det fanns en tävling då man skulle sätta upp lappar om att denna sajt finns. Jag var inte med på den tävlingen just då, men skulle kunna tänka trycka ut sådana lappar och gå runt och lämna det som tex. vårdcentralens anslagstavla m.m Anledningen att jag inte kunde jsut då vara med var att mina färgpatroner var slut på skrivaren, men har skaffat nya nu. Tycker bara att det är super vigtigt att det synsy att denna sajt finns och att vi alla skall kunna vara som stöd för de som behöver oss, precis som ni finns här för mig när jag behöver det.

Jag var inne på gamla inläg och kollade men kunde inte hitta denna lapp att trycka ut. Så om det är okej skulle jag gärna kunna trycka ut några sådana och sätta upp där det är okej att göra det, men skulle nu behöva bilden på lappen.

Ja, jag hoppas att ni förstår vad jag menar….fast det kanske är lite kompliserat förklarat.

Annons:
AnneN
8/28/08, 5:31 PM
#1

Lappen finns i ett inlägg i tävlings artikeln… Länk

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AnneN
8/28/08, 5:33 PM
#2

Ännu finns det dessutom lite tid kvar innan tävlingen avslutas så du hinner nog vara med om du vill =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

MIRJAMI
8/29/08, 2:00 AM
#3

Tack för infot. Jag letade och letade med lyckades inte hitta dett tidigare….hade kanske för brottom då jag tittade runt här.

LuckyLady
8/29/08, 1:38 PM
#4

#3 Anmäler du dig och sätter upp en lapp så vinner du i dagsläget.
För vi har ännu inga tävlande…

Konstigt att det inte finns några tävlingssugna här inne???
Jag trodde att jag skulle bli överöst med anmälningar men inte en enda ännu så länge Gråter

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

AnneN
8/29/08, 1:40 PM
#5

Hade jag inte redan satt upp massa lappar överallt här redan innan tävlingen startade så hade jag vart en flitig tävlande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LuckyLady
8/29/08, 11:09 PM
#6

#5 Dom kanske behövs bytas ut.
Kanske är riva av lapparna slut.. då kan du ju passa på att vara med och tävla =)

Eller om du hittar nya ställen att sätta upp lappar på Flört

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: