Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 2603 ggr
styrkan
7/24/08, 11:55 PM

Att inte ha något val

Att inte ha något val i livet.

Jag skall göra det men vänta lite, sedan kommer första smällen som landar på min kind.
Det bränner som eld, eftersom han alltid tar i mer hårt för att markera vem som bestämmer.

Jag skyndar mig laga mat till han, så jag inte får mera stryk men det kom mer. När jag serverat maten, kommer knytnäven rakt i ansiktet utan att jag förtjänade det.
Vilket gör att jag då tappar tallriken med maten .

Vilket han då blir ursinnig , och tappar kontrollen och börjar ta tag i mig och slita i mina kläder.

Den enda tanken jag har i huvudet då är hoppas han inte våldtar mig. Men det gjorde han brutalt både en och två gånger på mindre än 14 minuter och det gjorde ont överallt jag ville kräkas.
Han tog tag i mina kläder, jag hade på mig då och slet sönder allt jag skakade av rädsla men hade inget val.
Sedan började han kyssa mina bröst, samtidigt som han tog fingret i min slida och blev helt vild.

Jag var helt torr, men han brydde sig inte han tar då bort fingrarna i mig .Och jag tänker att han kanske ser på mig att jag inte vill men gud vad fel jag har .
Han vänder mig på köksbordet  så att han håller mina händer hårt så jag kommer inte loss och känner hur han håller mina händer hårt så jag kommer inte loss och känner hur han går in brutalt i analen och juckar hårt jag gråter.

Men han bryr sig inte om mig, sedan efter 7 minuter kommer han i utlösningen och går ur och jag hoppas det är över,
Han går och tvättar sig och säger till mig att göra det.
Jag gör det annars blir han arg igen.

Det är lugnt exakt 2.5 minuter sedan är det dags igen.

Jag hann precis börja med att diska, då kommer han bakom och trycker in penisen i min slida. Jag vill säga till honom vilket äckel han är och att jag hatar honom men jag är livrädd och väljer att vara tyst

Men han tänker bara på sig själv igen och kommer efter 4.5 minuter och sprutar  han i mig sin säd  jag är helt tom.

Denna man som gjorde detta var en som jag bodde med och var förlovad , det hände för 15 är sedan men sitter som ett stort sår och jag vet att det aldrig kommer läka hur mycket jag än försöker han tog allt den dagen från mig .

Jag tog mod till mig efter 9 månaders helvete när han sparkat mig i magen så tvillingarna dog då fick jag hjälp av grannar, och polis , sociala och min kära pappa som tyvärr nu är avliden att flytta till en egen bostad med min son då som var ca 8 månader. Han var inte pappan tack gode gud för det.
Han fortsatte förfölja mig och bete sig men jag träffade en ny som spöade skiten ur han en gång.

Sedan fick jag min chans 4 år senare, jag såg honom på ett disco och jag tänkte nu har jag min chans att ge tillbaka .
Så jag lurade ut han, och det trodde han var för jag ville ha han.
När han kom ut så gick jag fram till han och sade vet du vad sade jag och spände blicken i han.
Han sade nej då höjde handen slog 3 högrar och sparkade han en gång mellan benen sedan tog mina kompisar bort mig annars hade jag slagit ihjäl han ni må tro att det kändes skönt att få ge igen.

Han hade våldtagit mig konstant allt mellan 2-6 gånger per dag och låtit hans kompisar göra det och när jag sov och var vaken . Utan förvarning så that goes around comes around

Det stämmer till 100 procent han har inte skaffat barn och jag hoppas han aldrig gör det .
Detta är min levnadshistoria.

Styrkan

Annons:
AnneN
7/25/08, 11:44 AM
#1

Gråter

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

martdat
7/26/08, 12:38 PM
#2

fy vilken hemsk människa!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

gismo76
7/26/08, 2:55 PM
#3

Förstår att det måste varit hemskt och jobbigt tänk på en sak bara det är inte bara män som kan vara svin även kvinnor och tkjejer kan.

Linda79
7/26/08, 3:08 PM
#4

Jag känner med dig…

Kram!

Hawknestgrove
7/29/08, 2:24 AM
#5

Hoppas du kan leva vidare… KRam på dig…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kybele
7/29/08, 11:13 AM
#6

Gråter gråter ALDRIG numera men att läsa din berättelse väckte många många minnen hos mig…. känner så enormt med dig och hoppas verkligen att du kan gå vidare… såren läker men ärren blir kvar.. men dom gör inte ont på samma vis… jag skulle ljuga om jag sa de blir bra 100% jag fick barn med min plågoande men ansvaret o vårdnaden har jag själv efter lång process och han var så svag igentligen.. VI som går vidare är starka dom som slår är SVAGA.. kom ihåg de….. kramar i så många jag bara kan ge.. ta gärna kontakt på privat mess om du vill prata… jag finns här.. kram

Annons:
destroyed
10/4/08, 1:31 AM
#7

Jag har råkat ut för liknande jag vill aldrig tänka på det men jag förstår hur du borde lida efter dina barns död.

Upp till toppen
Annons: