Annons:
Etikett16-off-topic-omröstning-lek-trådar
Läst 3702 ggr
Mymlan
7/25/08, 1:40 AM

Lite från mig

Polisen/tingsrätten *polisen hade semester här på orten* sa att jag begår egenmäktigt förfarande om jag byter cylinderlås. Så jag kan ej göra det. Spelar ingen roll att han enligt skattemyndigheten är skriven på annan ort där han ska bo.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Annons:
Guldgruvans
7/25/08, 2:20 AM
#1

Låter lustigt om du inte ska få ha rätt och byta lås. Du bor inte med sambo mer?

Mymlan
7/25/08, 2:24 AM
#2

#1 Han vägrar lämna nyckel åter samt så vill han inte lämna sina grejer här så länge de är kvar här så han tvingar sig kvar. Han skyller på har ingen som kan köra bort de få grejer han har. Andra ursäkten, kan ej bo där hon har ingen frukost/mat där o köket ser svinigt ut så man ej vill ha maten på bänken.. Tredje ursäkt längre resa till jobbet..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Guldgruvans
7/25/08, 2:36 AM
#3

Du har rätt till nytt lås om ditt ex inte vill ge nyckeln åter. Det behövs bara lite lirkande. Men all slags hjälp kring det går att få.

Jag önskar all lycka till jag kan ge dig!

vet att du haft det tufft.

Linda79
7/25/08, 9:49 AM
#4

Ja du har absolut rätt att byta lås så att du kan känna dig trygg i ditt eget hem.

Ljus och kärlek!

AnneN
7/25/08, 11:38 AM
#5

Håller med de andra som skrivit i tråden, du bör ha rätt att byta lås då det är du som står på kontraktet och han är skriven på annan adress! Det hade då iaf annan hyresgäst fått göra om det hade varit någon helt utomstående som flyttat in ist.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[aspie]
7/25/08, 3:25 PM
#6

Bostadsföretaget där jag hyrde lägenhet skickade vaktis till att byta lås i dörren omgående när jag berättade om misshandeln och att exet hade kvar nyckeln. Så det skulle kanske gå lika fort för dig oxå om du ringer hyresvärden?

Annons:
MIRJAMI
7/25/08, 6:28 PM
#7

Jag kan inte tänka mg annat än att du har rätt att byta lås på dörren och han står ju inte för lägenheten längre så….han kan ju inte ha kvar sina sakre där heller. Sakerna skulle han ju ha tagit med sig för länge sedan. Tänk så här om jag skulle hyra en lägenhet och så flyttar jag och lämnar hälften kvar ….inte kan jag göra så och sedan kräva att jag ska ha mina saker och att den nya hyräsgästen skall ha kavar sitt gamla cylinder för att jag ska kunna komma in och hämta mina saker.

Sedan när jag flyttade in i min lägenhet så bytte hyresvärden cylinden efter den förra hyresgästen. Är detta inte något sokm varje hyresvärd skall göra när det flyttar in en ny hyresgäst??

Stå på dig….försök en sista gång ge han skrifligen ett papper på att de datummet ska hans saker vara ute…och då så se till att få de sakerna ut på gården och hämtar han inte de där är det hans broplem du har informerad han och sedan byt låset direkt efter att du har fått ut han. Han verkar vara en sådan parasit som vill leva på andra. Sedan kan du bara tala om för han att om du har tex. bostadsbidrag eller soc. bidrag och de får reda på att han bor där och har sina saker där så kan du bli av med det och det vill du inte.

Sedan så vart han ska ta vägen eller om det blir längre för han til jobbet osv. är inte ditt broplem. Det ända du ska behöva tänka på är ditt väll mående!!!

Stå på dig och om inyte du annars får ut han ta hjälp ut av hyresvärden eller socialen…..men se till att du får ut han så snart som möjligt!!!

Mymlan
7/26/08, 12:49 AM
#8

Detta är vad tingsrätten sa men har erfarenhet av att folk bara lyssnar med 1/4 del av sin hörsel då man pratar med dem o därav en massa missförstånd. Får ta fråga igen se om det klarnar för dem..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Mymlan
7/27/08, 1:38 AM
#9

Här var en som erbjöd sig att hjälpa han med köra mindre grejer dit han ska bo så säger han att han har de som erbjudit han hjälp, en är en granne men Varför händer det inget då? varför kör de då inte iväg några grejer.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Hawknestgrove
7/29/08, 2:22 AM
#10

När det gäller det därom lås, så vad ska de göra? Ok, egenmäkitgt förfarande. Sen då? Blir inget av det  alla fall. Åklagaren kommer inte att ta upp det. Är inte riktigt hundra,men när det gäller saker, så har du ingen skyldighet att ansvara för dem efter 6 månader. Så ut med eländet å gatan bara.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MIRJAMI
7/29/08, 4:28 PM
#11

Gör dig av med han…ta kontakt med kvinnojouren om det finns någon på ditt ort eller i närheten och rådfråga dem. De brukar vara ducktiga och veta lagen och även kanske vägar man kan gå. Stå på dig nu!!!

Mymlan
7/29/08, 7:17 PM
#12

Domedagen den närmar sig allt snabbare för han. Han ska nu i helgen till Hedemora gudars så jag önskar jag kände ngn med bil med släpkärra så man kunde köra bort hans grejer o på måndag byta cylinderlås. Visserligen ska min dotters far vara här på söndag han har bil med dragkrok men han är en egoist o anser sig inte vara ngn chafför åt ngn annan så där kan man ej be om hjälp.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Mymlan
7/30/08, 12:21 AM
#13

Jag lär ju gå ner i vikt då han sa nu ikväll han kommer ta med sig maten som finns i frysarna då han anser sig ha köpt det, han kan ej se att det är hans betalning för han tvingar sig kvar här en sk del av hyran.. Tyvärr är jag ej rik så jag kan köpa ny mat.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Annons:
Hawknestgrove
7/30/08, 1:37 AM
#14

Se det så här. Att levapå nudlar i en månad är billigt pris att bli av med honom.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Mymlan
7/30/08, 1:42 AM
#15

#14 Men inte bara jag som lever på maten jag har i frysen, även mina råttor och möss lever på det oxå.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Hawknestgrove
7/30/08, 2:01 AM
#16

Men har du fryst mat till dem? Ärdet inte pellets?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Mymlan
7/30/08, 2:04 AM
#17

#16 Nej, jag ger färsk mat rått åt dem samt att de även får min egen blandning av havre, korn, musli *osötad* cornflakes, Bovete flingor, pasta *ej kokt*.

Pellets anser inte jag man ska ge råttor o möss då jag vill veta vad jag stoppar i dem.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

MIRJAMI
7/30/08, 2:08 AM
#18

Han kan inte ta med sig all maten. Har du på den orten du bor statsmissionen eller svenskakyrkan eller något liknande du kan vända dig till. Jag vet att på vissa orter kan de ställa upp och hjälpa en tex. att man kan få matkuponger från soc eller liknande. Om du inte vill vände dig till dem ta kontakt med en kurator på vårdcentralen så att du får prata av dig och även kanske de kan hjälpa dig att lösa denna broplem med maten. Det finns även vissa fonder man kan söka när man har det knapert. Det hela måste ju kunna lösas, du ska inte behöva bli utan mat bara för att han ska ut från lägeheten. Vänta inte utan agera…..se efter vart du kan vända dig för att få hjälp.

Mymlan
7/30/08, 2:15 AM
#19

#18 Han som kallar mig för egoist undrar vem som är det. Han har en tät mor som mkt väl kan ställa upp o köpa mat åt han.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

MIRJAMI
7/30/08, 2:52 PM
#20

Stå på dig!!! Ge inte efter han försöker så klart bara pressa dig för att få som han vill!!!

Annons:
Mymlan
7/30/08, 5:01 PM
#22

#21 har redan funderat på om han kan ha detta eller drag av det.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

[aspie]
7/30/08, 5:09 PM
#23

#22 Jag hoppas och önskar att du kan ta dig ut ur detta och aldrig hamna i samma situation igen. Läs på! Kunskaper kan rädda dig från ännu ett psyko.

Samtalar du med psykolog? Be honom eller henne oxå om hjälp i så fall att ta dig ur denna negativa trend. Det var en av anledningarna till att jag bl.a rekommenderade Tommy Hellstens böcker om Flodhästen som handlar om medberoende vilket jag tror de flesta här sitter fast i tyvärr.

Många bigga kramar och lycka till, Tänker på dig!

Mymlan
7/30/08, 5:13 PM
#24

#23 Öppen psyk vet om men de gör inget. Får medicin in mailat till apotek men inget mer. De gav mig boendestödjare jag ej vet vad jag ska ha till, de gör ändå inte mkt heller..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

[aspie]
7/30/08, 5:31 PM
#25

Kan inte så mkt om vilka psykologer som är bra eller inte för sådana här fall, men undrar om inte psykoterapi eller KBT kan göra något för att hjälpa dig? Du kanske ska ha en annan prykolog eller en psykoterapeft (felstavat?Generad) Ge dig inte, du måste rädda dig själv och din framtid.

Jag är så in i norden skitförb på sådana män. Jag har bestämt att aldrig mer ha en man i mtt liv *skitarg* (hittade inte rätt gubbe)

Vi finns här för att stötta dig!

Mymlan
7/30/08, 5:36 PM
#26

Nej, ingen mer karl för mig inte så som jag känner idag. Jag litar ju ej på psykologers tystnads plikt då öppen psyk i märsta lämnade ut mina journaler 95-96 utan att frågat mig. Så har jätte svårt att bara prata med dessa.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

[aspie]
7/30/08, 5:43 PM
#27

Men snälla du, vem lämnade psyk ut dina journaler till utan att fråga dig??? Kan du inte anmäla detta? Det är ju inte klokt! Nu är jag ännu mer förb. Vem kan man överhuvudtaget lita på egentligen? Jag och min dotter har oxå råkat ut för människor som har brytit tystnadsplikten. Vilket ställde till för STOR skada för min dotter som redan hade det svårt pga ett neuropsykiatrisk funktionshindet. GRRRRRR!

Annons:
Mymlan
7/30/08, 5:47 PM
#28

#27 Det var till en myndighet som stod o viftade på en lag vad för lag vet jag ej. Var under tvist ang ett av mina barn. Så allt som stod i journalen anv de emot mig. Enligt den kommun *ej märsta en annan ca 24 mil norr om* ansåg att en människa kan ej ändra på sig på 6 år fast man hade ny man bodde i ny stad..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

[aspie]
7/30/08, 5:56 PM
#29

Åhh så trött jag blir. Behövde de inte fråga om ditt tillstånd först ändå? Jag kan inte säga annat än att jag förstår du mår riktigt dåligt idag p.g.a allt du varit med om. Man känner sig förföljd och utlämnad. Man kan ju inte lita på någon verkar det som.

Det är bra att du kan snacka av dig här i varje fall. har du möjlighet att skaffa ett personlgt ombud där du bor? Jag tror du skulle uppfylla kraven för att få ett.

KRAM!

Mymlan
7/30/08, 6:01 PM
#30

95/96 gick jag igenom min livskris nr 3 den nr 1 var jag 16 år o då dog min farmor enda i min släkt som älskade mig för den jag var.. Nog om det annan historia. Livskris nr 2 var -90.

Godman har jag men han sa idag det är ju bra att han hjälper för det försvinner ju då han går.. Ska jag då måsta sänka mig psykiskt bara för det.. Men jag ska igenom skuldsanering o då kan den där ej bo kvar här det sa godman oxå.

Personligt ombud är? var söks det?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

[aspie]
7/30/08, 6:31 PM
#31

Jag ska kolla upp om jag hittar en bra sida som kan förklara vad ett personligt ombud är och hur du söker. VÄNTA…..

[aspie]
7/30/08, 6:40 PM
#32

Här kan du läsa lite om vad ett personligt ombud är. Plockade ihop lite av vad jag hittadeGlad

http://www.handikappupplysningen.se/gn/opencms/web/HU/stod_vardagen/personlig_assistans_och_personligt_ombud/Personligt_ombud.html

http://www.personligtombud-norr.se/productssimple.html

http://www.personligtombud.se/

Vill du läsa mer så sök på personligt ombud på google. Du kanske hittar ett personligt ombud där du bor? Tror det är kommunen som tillhandahåller detta och det är gratis. Jag har ringt och bett om ett personligt ombud och de sa att jag verkligen var i behov av ett. Tror du oxå är det, men det är olika från kommun till kommun

 Lycka till!

Mymlan
7/30/08, 6:49 PM
#33

Mailat den i min kommun..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

[aspie]
7/30/08, 7:30 PM
#34

Duktig flicka Mymlan! Skrattande Får du inget snabbt svar så ring dit. Det gjorde jag när jag var mkt upprörd. Fick ett personligt ombud även om det var väntetid för tillfället. Sen släpper jag aldrig denna hjälp

Lycka till nu och KRAM!

Annons:
Mymlan
7/30/08, 7:33 PM
#35

#34 Den i Norrtälje verkar ej finnas fick tillbaka mailet.. Mailade en annan.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

[aspie]
7/30/08, 7:47 PM
#36

Bra! Hoppas du får ett positivt svar därifrån "tummen upp"Glad

Mymlan
7/30/08, 7:55 PM
#38

#37 Håller på läsa där nu..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

[aspie]
7/30/08, 8:17 PM
#39

Okidoki, Bra! Skrattande

MIRJAMI
7/30/08, 9:45 PM
#40

Om du inte litar på sjukvårdens tysnadsplikt finns det ju andra folk man kan gå och prata hos, som tex. Statsmissionen vet jag har samtals kontakt i gbg. Sedan kan man gå och prata med en diakon eller liknande om man känner för det, och man behöver inte vara troende på något sätt. Sedan erbjuder vissa Kvinnojourer ochså samtalshjälp. Det vigtiga är att du mår bra själv och får stöd och hjälp för att gå vidare!!!

Mymlan
7/31/08, 2:25 AM
#41

Ska nog ej vara ensam då jag säger åt han att gå.. Jag litar ej på vad den kan göra då den blir desperat. Bra ha vittnen ifall grannar gör anmälan för de blir störd om det blir skrik, slå i dörrar etc.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Annons:
Mymlan
7/31/08, 8:48 PM
#42

Var och besökte mina föräldrar och deras Godman och pratade ang deras bostad o Godman deras ska ta det med Överförmyndaren så håller tummarna att jag får den bostaden som är billigare för mig i hyra samt att elen ingår i hyran. Men HSB kan kanske neka mig att få ta över bostaden. Hoppas kunna få den o min flytt kan ske innan detta år är slut.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

MIRJAMI
7/31/08, 9:09 PM
#43

Ja…det skulle ju lösa en hell dell broplem om du fick ta över den lägenheten. Hoppas att det löser sig.

Ja…nog en bra iden att inte vara ensam med denna man när du ska få ut han. Man vet ju alldrig och det är bra då om ni är två eller flera som är där dells för om han blir konstig och dells en vittne hur det hela har gått till så att han inte efteråt kan komma och hävda något annat. Om du lyckas få den andra lägenheten se till att han inte har något där att göra!!!! Släpp han alldrig innanfö dörren där.

Stå på dig nu och försök få ut han för du behöver lung och rå för dig och dina husdjur!!!

Mymlan
7/31/08, 9:19 PM
#44

#43 I den andra bostaden får han ej bo i.. Så då får han lösa sitt boende själv..

Ja du när de skulle ha ut mig den 16/3 -08 *som vart inställt* så fanns det INGEN som ville eller ens brydde sig vara här, jag hade fått stå ensam mot han o hans syster med vänner som skulle komma och lyfta ut mig o djuren, så varför skulle ngn ens nu bry sig och vara här? folk är rädd för få på sig ngt vad vet jag.. Tjej kan det ej vara för jag tror han plockar ner dem på ett nafs.

Mors bostad skulle lösa mkt den har även 7 tillhållarlås..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

MIRJAMI
7/31/08, 9:37 PM
#45

Jag fick en ide…prata med kvinnojuoren på den orten om de kan hjälpa dig att vara där just den dagen som du ska få ut han. Det kan funka att en eller två tjejer är där som han inte känner vilka de är och då kankske backar pga. rädsla. Du kan ju alltid dra med att det är en myndighetspersson. Ja…säg det till han du ville ju kasta ut mig, så nu kan du ju bli av med mig genom att flytta. Kan inte han bo hos sin mamma nudå.

Jga tror nämligen att just sånna här man kan bli rädda då man har någon där som de inte känner. Jag håller tummarna att det löser sig.

Mymlan
7/31/08, 9:46 PM
#46

Han säger då får han sova på soffan de har liten bostad.. Du vet hundra tusen ursäkter o man har hört dem alla o alla lika dåliga..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

MIRJAMI
7/31/08, 10:32 PM
#47

Ja…men vadå en soffa är ju bättre än en parkbänk!! kan du ju säga till han. Han vill bara inte flytta på sig…blivit för bekväm ut av sig helt enkelt!!

Mymlan
7/31/08, 10:35 PM
#48

Ja nått är det.. Morsan hans är ju tät o kan betala hans kronofogde skulder, kan sedan gott o väl ställa sig i borgen åt han på en bostad om det är så han ej vill bo i Gottröra..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Annons:
MIRJAMI
8/1/08, 2:31 AM
#49

Jag tror det hela handlar om att han vill helt enkelt inte flytta. Skulle han ha viljat det skulle han ha redan ha gjort det!!

MIRJAMI
8/6/08, 3:25 AM
#50

Mymlan!!!! Hur har det gått med det hela???

Hawknestgrove
8/8/08, 12:19 AM
#51

Ja egentligen Mymlan, så fattar jag inte, varför du är så snäll, som du är. Ställer följande frågor:

  • Vem står för kontraktet?
  • Vem betalar hyran?
  • Var är han numera mantalskriven?

De frågorna, när de besvaras, kommer att ge dig alla svar på om du kan kasta ut honom och hans pinaler på studs. Ta hjälp av fogden.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Mymlan
8/8/08, 12:22 AM
#52

#51 För snäll men ska snart snart bli ändring.. Ut ska han..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

MIRJAMI
8/10/08, 12:35 PM
#53

Jag kan inte se något annat än att du har rätt att kasta ut han. Visa bara hyreskontraktet åt han och sedan kan du säga min lägenhet nycklarna tack och ut!! Vägrar han ring polisen…då måste han lämna nycklarna för han står inte ens skriven där. Sedan så kan ni komma senare överens eller framför polisen med när han ska hämta sina saker….Stå på dig!!!

Hawknestgrove
8/12/08, 10:31 PM
#54

JA Mymlan, det är bara att svara på de tre frågorna jag har ställt i mitt inlägg. Om du kan svara tillfredsställande på alla tre, så är det bara att göra som Mirjami säger.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Kerstina-61
8/13/08, 3:53 AM
#55

Jag är nyligen medlem här på "misshandel i focus" Jag läser den ena ledsamma berättelsen efter den andra och funderar på om det finns något jag kan hjälpa till med.

Jag har inte hela din historia, Mymlan med då jag jobbar i Brottsofferjouren så känner jag igen mycket av det du berättar här.

För övrigt så vill jag nämna att om en sambo eller gifta står båda för ett boende så har man ingen rätt att byta lås på dörren.Inte förrän det har varit bodelning. 

 Det man kan göra, om det är en polisanmäld t.ex kvinnofridskränkning och/eller misshandel så kan man be åklagaren (genom polisen) att få ett besöksförbud. Då har h*n ingen rätt att vare sig komma dit till bostaden eller över huvudtaget söka kontakt via telefon eller utanför bostaden.
OBS!Målsägande( den som anmält) får inte heller söka kontakt med den anmälde!  Det ska också understrykas att ett besöksförbud inte på något sätt är någon garanti för att inte något händer.

Mymlan, jag skickar ett PM till dig :-)

Vänliga häls
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Mymlan
8/13/08, 5:35 AM
#56

#55 Var bara han som stod på kontraktet. *Nu är det bara JAG som står på kontraktet då han sa up kontraktet i slutet av Mars början av April, jag skrev på kontraktet den 1/6 -08*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Mymlan
8/19/08, 4:08 AM
#57

#55 Och du fick svar på PM:et

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Upp till toppen
Annons: