Annons:
Etikett03-min-historia
Läst 1267 ggr
destroyed
10/8/08, 11:39 PM

vill bara skriva av mej..

jag träffade igår min gamla kille som gjorde mej grymt illa. Under sex så  älskade han att se när jag hade ont och tillslut så kändes det som om han våldtog mej varje dag.. men det tog slut iaf. Igår träffade jag honom igen, han var full och ranglade fram. hade han varit lite mer nykter och det inte arit folk omkring så tvivlar jag inte en sekund på att han hade gjort mej illa igen. jag har varit igenom 1 våldtäktsman innan honom och och en efter. den första killen var hemsk. där hände den 1 gång då jag var tillsammans me honom, jag var 13 han var 23 och då gick jag. sen ett år senare när jag råkade vara inärheten av hans hus och då trodde jag han skulle döda mej. den sista var en kille ifrån min skola han skulle sova över hemma hos mej. vi sov i skilda rum. han smög sig in på natten i mitt rum och försökte kåta upp mej. enligt min psykolog så hamnade jag i trans för jag minns inget av det förens han var "klar" och då sa jag till honom att försvinna ur min åsyn innan jag sprängde kulorna av  honom och det gjorde han. nu är jag tillsammans med en underbar kille och han hjälper och stödjer mej på alla sätt han kan igenoom min historia med mamma och allt annat.

när jag tänker igenom själv allt jag varit med om så är dte ett under att jag fortfarande lever, jag har fått berättat för mej att kvinnor har svårt att gå förbi en våldtäkt och kan ibland göra självmordsförsök. jag har klarat mej ifrån 3 stycken män som försökt göra mej illa och aldrig gjort något sånt, har skärt mej några gånger men inget annat.

Annons:
Hawknestgrove
10/10/08, 12:02 AM
#1

Jag kan inte annat än lyckönska dig och hoppas det går bra för dig här i livet!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: