Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1268 ggr
michelle6444
2009-01-09 04:43

uppvaknandet

Sitter här mitt i natten,tredje dygnet jag är vaken. Tårarna trillar vet inte om jag orkar mer. Insåg i måndags att jag står på exakt samma ställe men med lägenhet sen jag lyckat lämna honom. Honom som jag gav 12 år av mitt liv. Jag kommer aldrig att få vara i fred. Ja, jag insåg att han hotade mig efter det jag lämnat honom. Men hade en vän som såg hur dåligt jag mådde. På tre dagar så har han lirkat med mig och uppvaknandet var inte trevligt. Jag har levt med en man som lever för alkohol som manipulerat mig, hotat mig allt ska döljas utåt. Jag har skyddat honom slätat över än hur illa han betett sig. Låst in mig tigit när han skriker och bråkar , jag är en kärringdjävel, sjuk i huvudet allt är mitt fel säger han. Skriker hora inför folk. psykisk misshandel, sexuella trakasserier…Det värsta är att jag blundat mina barn mår dåligt jag mår skit igen, försökte ta mitt liv i sommras…Min vän får mig att läsa sidor på internet , jag läser och läser det värsta är att det är som det är mitt liv i detalj som står där. jag kan skriva en hel bok.Allt börjar att poppa upp, Jag bara gråter , skakar allt är vidrigt…..

Annons:
Mads
2009-01-09 11:39
#1

Stor styrkekram till dig.

Att vakna upp kan ju vara fruktansvärt jobbigt men också ett första steg i rätt riktning. Kanske kan du nu komma ifrån det du levt i så länge. Och klandra dig inte för att du skyddat honom, man blir ofta manipulerad att tro att det är man själv som gör fel och därav är orsaken till varför mannen gör som han gör.

Kram Madde

Amor Vincit Omnia

Hawknestgrove
2009-01-09 19:25
#2

Det kommer att gå bättre och bättre, jag lovar!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kybele
2009-01-09 20:13
#3

ger dig den största största kramen jag någonsin kan ge. De är hemskt att som du säger och vakna.. men samtidigt,när du väl har gjort de kan du börja läka.. tiden är lång och väldigt svår… stödet har du från oss alla här ine så mycket vi bara kan hjälpa. Allt blir bättre med tiden,de sätter jag allt i mitt liv på.. de finns hjälp även att få för barnen och dig att prata prata prata.. så ni blir en hel familj och kan läkas tillsammans. Du har de käraste kvar i ditt liv.. dina barn.. kämpa för dom,kämpa för dig.. du klarar de.. vi finns här.. stoooor stooor  kram

Upp till toppen
Annons: