Annons:
Etikett09-stöd-hjälp-terapi
Läst 1140 ggr
Bunnie
3/9/09, 3:08 PM

En räddande ängel .

Ovanligt nog skriver jag ett inlägg ;) Men denna gång handlar det inte om mig , utan en räddande ängel .

Jag måste hylla en ängel som lyser upp mina dagar :) Vi träffas inte varje dag , men du betyder !! Jag är så otroligt glad att vi träffades . Du hjälpte mig upp när jag föll och du hjälpte mig stå när mina ben inte bar .

Jag är så himla tacksam för att jag fick lära känna dig :) Jag är livrädd för att mista dig , det vill jag aldrig göra ! Det är otroligt att du orkar med mig :O Du är alltid beredd att stötta mig och jag kan prata med dig om det mesta . Du tar mig på allvar , den första som faktiskt gör det .. Jag kan inte beskriva dig med ord , men du ska veta att jag tycker om dig såå jäävla mycket ! Finns ingen som du :')

Du är helt underbar och får mig alltid att le :) Om jag snubblar fram i mörkret utan att veta vart jag ska så kan ett sms av dig få mig att se lite ljus och visa mig åt rätt riktning . Bara tanken på dig får mig att må bättre . Jag tackar dig av hela mitt hjärta för att du är min vän :)

Önskar jag kunde få dig att förstå hur mycket jag tycker om dig och jag önskar jag kunde ge dig samma stöd som du ger mig .

Massa kramar till dig , tjejen ! :D **<3
**

Annons:
Upp till toppen
Annons: