Annons:
Etikett11-bloggar-tidningsartiklar-om-misshandel
Läst 1403 ggr
anna-lilith
2/18/09, 1:55 PM

bloggen är min terapi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ett maskrosbarn. Jag har "klarat mig"… som det kallas.

Min pappa var frånvarande alkolist, när vi hade kontakt söp han, ljög han och utnyttjade mig secuellt. Min mamma misshandlade mig psykiskt och fysiskt under hela mina barndom. Jag blev utslängd som 16 åring, och har klarat mig själv sen dess… vägen till min 21års dag har varit hård, kantad av självmordsförsök, självmord, hat, knivar och depressioner.

I min blogg skriver jag om vardagliga saker, känslor. Om saker som fokuserar på annat än hur synd det är om mig. Det är otroligt skönt.. bloggen är min terapi, (förutom min medicin och fredagssamtal)

förlåt för det flummiga inlägget. Det jag ville säga var att jag driver en blogg, den handlar om mig och mitt liv idag, efter år av misshandel. Den handlar om hur jag orkar gå vidare, hur mina dagar ser ut och den berättar att även utsatta och hatade barn kan få ett bra, lyckligt liv.. det GÅR!

Läs gärna min blogg och ge mig feedback. Jag vill gärna skriva om djupare saker…men vad vill folk veta? hjälp mig att utvecklas.. <3

http://wargaflicka.blogg.se

//många kramar /anna

Annons:
Hawknestgrove
2/19/09, 7:56 PM
#1

Du ska inte be om ursäkt. Det är fint det du gör.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Winta
2/23/09, 11:16 PM
#2

Starkt gjort av dig att skriva det här. jobbigt, att du fått genomgå svåra saker i ditt liv och gå på på egen väg efter det. När det gäller bloggen så skriv bara ut från din hjärta vad du känner för, gör och så. Stor KRAM

Hawknestgrove
2/24/09, 6:53 PM
#3

JA vi puttar upp för att fler kan se den!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

chik
2/24/09, 7:44 PM
#4

Anna Bra skrivit.

 "Jag vill gärna skriva om djupare saker…men vad vill folk veta? hjälp mig att utvecklas"

Du! Dessa meningar.fick mig att tänka. Du skall skriva om det som du vill o känner för. för då blir det best..Ha det bra. Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Upp till toppen
Annons: