Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1447 ggr
Mirjami-78
2010-01-21 16:34

Mördad på vägen hem

Den 18 åriga tjejen var på fest och skulle gå hem. På vägen blev hon mördad. Mördaren är fortvarande på fri fot.

Ja jag kan bara säga att detta är skrämmande. Stället hon blev mördad på har jag i mellan passerad dagligen. Bor i ca en km från de stället, där mordet hände. Känner till området här väldigt väl.

Många är rädda, och polisen har hängt upp lappar att ta kontakt med dem om någon vet om denna 18 åringens mord. Ja jag själv rör mig i området som vanligt…..

En fråga som går bland människor här i området är vem gjorde detta?? Ja en fråga om vi någonsin får svar på den frågan.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
Hawknestgrove
2010-01-25 01:10
#1

ja, skrämmande, att en vuxen kvinna inte ens kan gå hem ifred!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Mirjami-78
2010-01-25 01:17
#2

Ja kan bara hålla med dig om det. Det som är ännu underligare är att ingen har sett något. Hon mördades i närheten ut av en bilväg/parkering samt ett bostadsområde. Lappar finns upphängda i varje svale här att polisen söker efter någon som kan veta något….Ja jag förstår ju inte hur detta är möjligt. Det sist hon sa tydligen till sin väninna i mobilen var att någon förföljer mig.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Hawknestgrove
2010-01-29 00:59
#3

Ja inget har hänt ännu va? Fy 17, Där ser man, låt aldrig en en kompis gå hem själv!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Mirjami-78
2010-01-29 01:01
#4

Tror inte att de kommer någonsin få reda på vem som mördade henne……

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Hawknestgrove
2010-01-29 01:04
#5

Det var det i Göteborgstrakten där en tom alkoholflaska hade viss betydelse va?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

mia-sofia
2010-02-03 21:06
#6

Usch va hemskt, undrar varför man inte kan få gå ensam ute nu för tiden.Gråter

När jag jobbade kvällar för många år sen så gick jag ensam från jobbet genom en gångväg till hemmet. Hade gjort det i flera år tog bara 10 minuter. Trodde de inte var så farligt alls, tills en tjej som gick innan mig blev våldtagen under den sträckan. Blev så rädd att jag fortsatte sen att ta bussen fast den tog 20 minuter att komma fram till där jag bodde.

Annons:
Mirjami-78
2010-02-03 22:49
#7

#5 Ja det är i Gbg Hjällbo. Jag bor ca en km från stället det hela hände på. Ikväll var detta med på efterlyst.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

timmelin
2010-02-03 23:59
#8

Är det ett kriminelt område eller brukar det vara lugnt??

( kanske har du svarat på detta ovan, men jag läser det en annan gång, förlåt) :)

Mirjami-78
2010-02-04 07:48
#9

#8 Jag brukar inte vara rädd ut av mig här i detta område. Visst händer det saker, men detta hade lika väl kunnat hända på något annat ställe. Jag ser ändå inte detta som något värre område än de andra områden. Visst får detta område ett stämpel på sig väldigt fort, men jag tycker ändå att det är rätt lugnt att bo här. Ja inget som jag har blivit utsatt för under mina 9 år i detta område.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Hawknestgrove
2010-02-04 17:56
#10

ja många av just de ytterområdena har en tråkig stämpel på sig och där händer mycket, ja….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: