Annons:
Etikett04-fysisk-psykisk-misshandel
Läst 1992 ggr
becka89
5/18/10, 1:54 PM

Misshandel

Usch behöver verkligen skriva av mig nu!!

I januari flyttade jag och min sambo till eget men i samma område som mina föräldrar bor i, En dag gick jag med min syster på affären för att handla då kom det 2tjejer i 16år åldern och gick förbi oss inne på affären och sa "vad glor ni på" fast vi inte hade kollat på dom:S Men iallafall efter det så har dom två tjejerna sakt något åt mig varje gång dom har sett oss eller mig det har varit alla möjliga ord tex äckel,hora och såna grejer men jag har sedan tidigare varit mobbad i skolan och har då lärt mig att inte ta imot skit från andra längre, så jag brydde mig inte om dom, men nu i mars stötte vi på dom och det var värsta tjaffset ena av tjejerna tog tag i min höger arm och höll fast mig även fast jag sa att hon skulle släppa men hon vägrade så jag sparkade väl till henne lite lätt på benet och då släppte hon mig och min sambo puttade undan dom och vi gick vidare hemåt och dom kom efter oss och skrek en massa ord och sånt, sen skrek ena tjejen att dom skulle hämta en kille men vi brydde oss inte så mycket utan vi kom hem och ringde polisen som tyckte att vi skulle gå ut och säga till dom att sluta:S…

Sen den 20de april var den värsta dagen i mitt liv, Jag och min sambo hade varit i tvättstugan så kommer vi upp från tvättstugan och ska gå till affären som vanligt då står ett gäng utanför på 7pers och två av dom är dom där tjejerna som har hållt på hela tiden men vi tänkte inte mer på det utan gick bara vidare, vi kommer igenom första gården och hör någon ropa åt oss att vi ska stanna men vi fortsätter att gå, vi kommer till andra gården och hör någon ropa igen och sen hör vi någon komma springades, Fan tänkte jag då, Vi stannade väl upp och killen som dom hotade med att hämta var först fram till min sambo och hotade honom och frågade varför han sparkade hans tjej vi nekade att vi sparkade henne och sen sa jag va fan måste du ljuga för det var jag som sparkade henne och då sa tjejen när det var det inte alls men det var jag hela tiden, men iallafall så stog vi och tjaffsade i 5min sen börjar den där killen att ta av sig jackan och ska väl slå min sambo men han får tag i hans arm och puttar iväg honom sen är det en utav tjejerna en 14åring som sporat på oss och sen dra misshandeln igång vi får sparkar i ryggen och lite här och var, jag plockar upp min mobil och ringer 112 men inte fan har dom någon bil dom kan skicka ut jävla dålig stil:S gänget ger sig inte men till slut får dom nog och vi hinner börja springa undan så dom drar, jag hade förhör i telefonen och min sambo ringde polisen när han kom hem och då hade dom fan en bil jävel att skicka ut.

Samma dag ca 20 min efter polisen hade varit hos oss plockade dom killen och han erkände, några dagar senare plockar dom tjejen som sparkade mig och spotade på oss hon är 14år så hon fick socialen ta hand om så jag får inte ut något skadestånd inte ett skit=( Hon förstörde min rygg och jag som tänkte börja plugga till förskolelärare till hösten men har så ont i min rygg att jag inte kan lyfta min systerdotter längre, varje morgon jag ska upp ur sängen så låser den sig=(

Killen var iallafall 17år och går på säkerhetsprogrammet alltså ska bli säkerhetsvakt men efter det här vart han avstängd från skolan, så får se nu om det blir någon rättegång, Imåndags så skickade våran handläggare hos polisen allt vidare till tingsrätten som ska avgöra om det blir rättegång eller inte, Jag hoppas fan att det blir det, Inte fan går man och misshandlar någon mitt på ljusa dagen, Fan blir så arg, Jag vågar inte ens gå ut ensam, varje gång jag ser ett gäng med ungdomar får jag panik och hjärtat dunkar hur snabbt som helst.

Tyvärr är det svårt att få besöksförbud mot dom men vi har iallafall ansökt om det.

Annons:
Hawknestgrove
5/19/10, 12:15 AM
#1

Usch sicket rörigt folk….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: