Annons:
Etikett08-varningssignaler
Läst 4222 ggr
mensucks
2010-09-24 04:34

Tidiga varningssignaler?

Är i ett tidigt skede av dejtandet men har märkt att han e väldigt hemlig med allt som har med hansjälv att göra. Frågar jag nåt "allmänt" e jag en stalker tycker han.

Samtidigt e han väldigt mån om att "visa upp mej" för sina vänner -vill ha en vän med nästan varje gång vi ska ses det senaste. Vi tar en kaffe sen drar dom. Han har sagt att han vill ha deras godkännande innan en ev relation.

Känns konstigt att gå igenom godkännande från hans vänner när Jag knappt vet vem HAN SJälv är! 

Vet bara att han e relativt ohyfsad, oartig, respektlös. Men tyvärr väldigt söt.

Han är väldigt upptagen och när vi väl ses är det bara nån timma åt gången.

What to do?

Annons:
LuckyLady
2010-09-26 20:47
#1

Lyssna på "ditt inre förstånd" Det har rätt till 99 %

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Hawknestgrove
2010-09-26 21:36
#2

som jag sa i din andra tråd…. Bryt. Du är värd bättre…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

mensucks
2010-09-27 06:09
#3

Tack båda. JA, det blir nog det. Ville bara få det bekräftat :)

81an
2011-10-21 21:03
#4

killen e knepig. han verkar inte alls bra för dej, du förtjänar bättre.  tycker du ska bryta me han. mvh

<3 kärlek <3

Sagalilla
2011-10-22 19:09
#5

TRÄFFA HONOM INTE MER!!!! Du är värd en underbar kille som vill ha dig i sitt liv och dela allt med dig! ha ingen kontakt me han, han kan manipulera in dig och då är du fast. Det finns många intelligenta, snälla, bra, snygga, söta, underbara killar därute. Så varför nöja dig med en IDIOT!

Hawknestgrove
2011-10-23 10:22
#6

Vore intressant att höra hur det gått för dig… Tråden är ju ett år gammal.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
[Myraan]
2012-05-01 17:20
#7

Det gäller ju att vara väldigt uppmärksam från första början.. Gammal tråd, men ändå.

Upp till toppen
Annons: