Annons:
Etikett10-när-ska-jag-gå-vägen-tillbaka
Läst 1807 ggr
[dagdrommarn]
11/25/10, 12:10 AM

Hur kommer man över?

Hur kommer blir man sig själv efter en jobbig relation där ens själ har blivit mördad?

Har gått ett halvår nu och hans ord och beteende spökar fortfarande i mitt huvud. Är trött på att vara apatisk och mina vänner saknar mitt gamla jag, jag med..och det är så frustrerande.har precis flyttat in i ett kollektiv samt träffat en söt kille men får anstränga mig för att vara social och glad..det är ju så jag vill vara men känner bara för att stänga ute Alla människor och låsa in mig på rummet

Annons:
[dagdrommarn]
11/25/10, 9:04 PM
#1

Ringde till kvinnojouren idag..Var väldigt nervös,sen har jag lite telefonskräck med men fy vad skönt det var efteråt..ett tips till er som går runt och bär på ngt, ta för er och ring och prata om ni inte har ngn annan att vända er till=)

kram/Me med 10kg lättare axlar!

LuckyLady
11/28/10, 1:54 PM
#2

Kvinnojouren är ett jättebra sätt, Psykolog är ett annat, vänner är ett tredje.
Men nyckelordet är att du måste prata om det med någon som lyssnar.

LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Hawknestgrove
12/2/10, 12:28 AM
#3

och tänk på att det kan sitta kvar många år….. det är 23 år den jag  bröt med min fd, men det sitter i ändå i drömmarna

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[dagdrommarn]
12/2/10, 6:54 PM
#4

#2 ja det var den bästa hjälp jag fick, bara att få ur sig det värsta och få bekrfäftat att det var inte mitt fel…längtar efter att komma i kontakt med ngn och prata regelbundet med tills jag kan släppa allt.

[dagdrommarn]
12/2/10, 6:59 PM
#5

#3 usch, det kändes ganska tungt att höra..Tråkigt att det är så, hoppas du hittat en väg så att det inte hindrar dig från att vara lycklig och att du lämnat det mesta bakom dig. Minnet kommer ju såklar alltid följa med en som ett ärr i själen..

Hawknestgrove
12/5/10, 4:48 PM
#6

ja det är ingen fara. men man rår ju inte över sitt undermedvetna och den  hårddisken hade man gärna velat formatera om

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: